ملک بھر کی پولیس کے لیے خوشخبری good news for pakistan police
The news is by your side.

Advertisement

ملک بھر کی پولیس کے لیے خوشخبری

لاہور: پاکستان پولیس اسپورٹس بورڈ نے پہلی نیشنل پولیس گیمز 2018 میں منعقد کرنے کا مراسلہ تمام صوبوں کے افسران کو ارسال کردیا جس کے مطابق مقابلوں کا انعقاد مارچ میں کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر کی پولیس کے تمام محکموں کے لئے بڑی خوش خبری یہ سامنے آئی ہے کہ پاکستان پولیس اسپورٹس بورڈ نے پہلی نیشل پولیس گیمز کا انعقاد 2018 میں کئے جانے کا مراسلہ جاری کر دیا۔

مراسلہ پاکستان پولیس اسپورٹس بورڈ کے ڈائریکٹر جنرل طارق مسعودکی جانب سے تمام صوبوں کے اعلی پولیس افسران کو ارسال کیا گیا جس میں کہا گیا ہے کہ کھیلوں کا انعقاد مارچ کے آخر میں لاہور میں کیا جائے گا۔

مراسلے کے مطابق نیشنل گیمز میں فورسز کی ٹیموں کے درمیان مختلف کھیلوں کے مقابلے کیے جائیں گے، اس اقدام کا مقصد اہلکاروں کا حصولہ بلند کرنا اور اُن کی فٹنس ہے۔

مراسلے کے مطابق مقابلوں میں پاکستان بھر سے پولیس کے مختلف محکموں سے تعلق رکھنے والے مرد و خواتین اہلکار و افسران حصہ لے سکیں گے، اہلکاروں و افسران کرکٹ، ہاکی، والی بال، باسکٹ بال، تیراکی، فٹ بال سمیت اٹھائیس کھیلوں میں حصہ لے سکیں گے۔

نیشنل گیمز میں حصہ لینے کی خواہش مند ٹیموں کو پابند کیا گیا ہے کہ وہ اپنی ٹیموں کی تعداد اور معلومات 25 فروری تک ارسال کردیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں