The news is by your side.

Advertisement

مال بردار گاڑیوں کے کرایوں میں 30 فیصد اضافے کا اعلان

کراچی : پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے بعد اس کے آفٹر شاکس نظر آنے لگے، مال بردار ٹرانسپورٹرز کی جانب سے کرایوں میں اضافہ کردیا گیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ گڈز ٹرانسپورٹرز کی جانب سے کرایوں میں اضافہ سے مہنگائی کا نیا طوفان آئے گا، ملک بھر میں اشیائے خورد و نوش، سبزی، دودھ اور خام مال کی قیمتوں میں اضافہ ہوجائے گا۔

کراچی گڈز کئریر ایسوسی ایشن صدر رانا اسلم کا کہنا ہے کہ ڈیزل کی قیمتوں میں حالیہ اضافے کی وجہ سے گڈز ٹرانسپورٹرز نے کرایوں میں 30% اضافہ کردیا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ ہوشربا مہنگائی، پیٹرولیم مصنوعات، ٹائرز، اسپیئر پارٹس اور آئل کی قیمتوں میں نا قابل برداشت اضافے کی وجہ کرایوں میں اضافہ ناگزیر ہوچکا ہے۔

ایسوسی ایشن کے صدر نے کہا کہ تھوک اور پرچون مال کے کرایوں میں 30 فیصد اضافہ کردیا گیا ہے، تمام گڈز ٹرانسپورٹرز اپنے اپنےاسٹیشنوں پر 30 فیصد کرایہ بڑھا کر لگائیں۔

سندھ گڈز ٹریکٹر اونرز ایسوسی ایشین کے نائب صدر حمید بلوج نے بتایا کہ کراچی سمیت اندرون سندھ کے ٹرانسپورٹرز نے بھی اپنے کرایوں میں 30 فیصد اضافے کا اعلان کردیا ہے۔

پیٹرول مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے تمام تھوک اور پرچون سامان 30 فیصد کرایہ آج سے بڑھادیا گیا ہے۔

ہبیوپاری حضرات کو مال کی ترسیل میں کوئی دشواری پیش نہ آئے ، ہم امید کرتے ہیں کہ تمام تاجر برادری بھی ہمارے ساتھ پورا تعاون کرے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں