The news is by your side.

کروم کی انکوگنیٹو ونڈو استعمال کرنے والوں کے لیے ایک اور سہولت

گوگل کروم کی انکوگنیٹو ٹیبز خفیہ سرگرمی کے لیے استعمال کی جاتی ہیں یا اس وقت جب صارفین چاہتے ہیں کہ ان کی سرگرمی کا کوئی ریکارڈ نہ رکھا جاسکے، ایسے صارفین کے لیے ایک اور سہولت پیش کردی گئی۔

گوگل نے اینڈرائیڈ میں ایک نیا فیچر متعارف کروایا ہے جو آپ کے انکوگنیٹو ٹیبز کو اس وقت تک پوشیدہ رکھے گا جب تک وہ آپ کے فنگر پرنٹ ڈیٹا سے غیر مقفل نہ ہوں۔

یہ نیا فیچر پرائیوسی اسکرین آپشن سے ملتا جلتا ہے جو گوگل ایپس کے آئی فون ورژنز جیسے گوگل آتھنٹیکیٹر، ڈرائیو، فائی اور آئی او ایس گوگل ایپ میں پایا جاتا ہے۔

تاہم، اینڈرائیڈ پر کروم کا انکوگنیٹو ٹیب لاک گوگل کی آئی او ایس ایپس میں پرائیویسی اسکرین سے تھوڑا مختلف طریقے سے کام کرتا ہے۔

کروم کا اینڈرائیڈ ورژن آپ کو اپنے فنگر پرنٹ یا لاک اسکرین پن سے تصدیق کرنے دیتا ہے، جبکہ آئی او ایس صارفین اپنے پوشیدگی ٹیبز کو چھپانے کے لیے چہرے کی شناخت کا بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

آئی او ایس پرائیوسی اسکرین بھی ایک معیاری خصوصیت ہے، جبکہ اینڈرائیڈ صارفین کو کم از کم ابھی کے لیے کروم فیچر کو استعمال کرنے کے لیے کچھ صبر کرنا پڑے گا۔

انکوگنیٹو دوبارہ تصدیق کرنے والا لاک مستقبل کے کروم ایپ اپ ڈیٹ میں تمام اینڈرائیڈ صارفین کے لیے دستیاب ہوگا، لیکن یہ صرف چھپی ہوئی خصوصیت کے طور پر لکھنے کے وقت دستیاب ہے۔

کچھ غیر جاری کردہ خصوصیات کے برعکس، اگر آپ نے کروم ورژن 105 اپ ڈیٹ انسٹال کیا ہے تو آپ اسے کروم کے مستحکم ورژن میں آزما سکتے ہیں۔

تجرباتی فلیگ کو فعال کرنے کے لیے: اپنے اینڈرائڈ ڈیوائس پر کروم کھولیں۔

chrome://flags/#incognito-reauthentication-for-android پر جائیں۔

ڈراپ ڈاؤن مینو سے انابیلڈ کو منتخب کریں، انکوگنیٹو کے لیے ڈیوائس کی دوبارہ تصدیق کو فعال کریں۔

کروم کے دوبارہ شروع ہونے کے بعد، آپ کو ایپ کی ترتیبات میں اس خصوصیت کو آن کرنے کی ضرورت ہے۔ سیٹنگ پر جائیں پھر پرائیوسی اور سیکیورٹی پر جائیں۔

جب آپ کروم چھوڑتے ہیں تو انکوگنیٹو ٹیبز کو لاک کریں کا آپشن آن کریں (کھلے انکوگنیٹو ٹیبز دیکھنے کے لیے اسکرین لاک کا استعمال کریں)۔

آخر میں، جب فیچر کو فعال کرنے کا اشارہ کیا جائے تو اپنے فنگر پرنٹ یا لاک اسکرین پن کی تصدیق کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں