site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

گوگل کا 19 ویں سالگرہ پر صارفین کیلئے تحفہ

نیویارک : دنیا کا مشہور ترین سرچ انجن گوگل آج اپنی انیسویں سالگرہ منا رہا ہے، اس موقع پر گوگل نے اینی میٹڈ ڈوڈل اور دلچسپ گیمز بھی متعارف کرائے۔

دنیا کا سب سے بڑا سرچ انجن گوگل انیس سال کا ہوگیا، گوگل نے اپنی سالگرہ پر  اپنے صارفین کیلئے اینیمیٹڈ ڈوڈل اور منفرد اور دلچسپ گیم متعارف کرائے، اب اسپینر گھمائیں اور مزے مزے کے گیم کھیلیں۔

گوگل ڈوڈل ‘ بین الاقوامی سرچ انجن کے آن سکرین لوگو کا نام ہے، جسے وہ اکثر اہم دن کی مناسبت سے تبدیل کردیا جاتا ہے۔

انیس سو اٹھانوے میں لیری پیج اور سرگئے برن نے گوگل کی بنیاد رکھی اور آج گوگل ایپل کے بعد دنیا کی سب سے امیر ترین کمپنی ہے، مگر گوگل کی اصلی برتھ ڈے کب ہے یہ تو شاید گوگل کو بھی نہیں معلوم۔

دو ہزار چھ سے گوگل نے اپنی سالگرہ ستائیس ستمبر کو منانا شروع کی جبکہ اس سے پہلے نو سال میں گوگل نے چار بار اپنی سالگرہ کی تاریخ تبدیل کی۔

گوگل نے 2002 میں پہلی بار اپنی سالگرہ کے لیے ڈوڈل کا استعمال کیا تھا جبکہ  گوگل میگا ایونٹس، اہم شخصیات کی برسی اور سالگرہ پر خراج تحسین پیش کرنے کیلئے پر اپنے ڈوڈل میں تبدیلی کرتا رہتا  ہے،جو خاصے مقبول ہوتے ہیں۔

صرف یہی نہیں بلکہ گوگل نے اپنی چھٹی سالگرہ 7 ستمبر کو منائی تھی اور اسے سے پہلے یہ سالگرہ ستمبر کی آٹھ تاریخ کو منائی گئی تھی حالانکہ مذکورہ بالا میں سے کوئی بھی گوگل کی حقیقی سالگرہ نہیں ہے۔

گوگل کے اپنے کلینڈر کے مطابق کمپنی کا قیام ستمبر کی 4 تاریخ کو عمل میں لایا گیا تھا۔ یا در رہے کہ گوگل کی تشکیل اسٹین فورڈ یونی ورسٹی کے ریسرچ پراجیکٹ کے طور پر ہوئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top