The news is by your side.

Advertisement

مفت کالز، گوگل نے صارفین کو خوشخبری سنادی

نیویارک: گوگل نے اپنی ویڈیو کانفرنسنگ سروس میٹ میں لامحدود وقت تک مفت کالز کی مدت میں 31 مارچ تک توسیع کردی۔

تفصیلات کے مطابق گوگل کی جانب سے ایک بلاگ پوسٹ میں کہا گیا ہے کہ کورونا وائرس کے باعث لوگوں کا ملنا جلنا کم ہوگیا ہے اور اس کی جگہ ویڈیو کالنگ کے لیے ذریعے گفتگو کی جارہی ہے، ہم ان لوگوں کی مدد جاری رکھنا چاہتے ہیں جو گوگل میٹ پر انحصار کرتے ہوئے اپنے پیاروں سے رابطے میں رہتے ہیں۔

گوگل نے اعلان کیا کہ مفت ورژن میں لامحدود ویڈیو کالز (چوبیس گھنٹے تک) جی میل اکاؤنٹس پر دستیاب رہیں گی۔

گوگل انتظامیہ کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ صارفین میٹ کالز ٹی وی کے ذریعے بھی کرسکتے ہیں، اس کے علاوہ انتظامیہ نے بیک گراؤنڈ دھندلا اور ڈیجیٹل وائٹ بورڈ کا ذکر بھی کیا۔

واضح رہے کہ حال ہی میں گوگل میٹ کی جانب سے 49 افراد کو ایک ویڈیو کانفرنس میں شامل کرنے کا آپشن فراہم کیا گیا تھا، جس کو آٹو اور ٹائلڈ موڈز کے ذریعے ان ایبل کیا جاسکتا ہے۔

یہ فیچر آئندہ چند ہفتوں کے دوران جی سیوٹ اور پرسنل یوزرز کے لیے دستیاب ہوگا، علاوہ ازیں گوگل کی جانب سے ویڈیو میٹنگز کے لیے نوائز کینسلنگ کا فیچر بھی متعارف کرایا گیا، یہ فیچر ابھی جی سیوٹ پر دستیاب ہے مگر جلد اینڈرائیڈ اور آئی او ایس صارفین کو بھی دستیاب ہوگا۔

یاد رہے کہ گوگل نے رواں سال اپریل میں اپنی ویڈیو کانفرنسنگ سروس میٹ کو تمام صارفین کے لیے مفت کردیا تھا جس کا مقصد کورونا وائرس کی وبا کے دوران باہمی رابطوں میں لوگوں کو سہولت فراہم کرنا تھا، اس سے قبل یہ سروس 6 ڈالر ماہانہ پر ہی دستیاب تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں