غربت اورغذائی قلت مٹانے کا مشن ، حکومت نےمرغبانی مہم شروع کردی
The news is by your side.

Advertisement

غربت اورغذائی قلت مٹانے کا مشن ، حکومت نے مرغبانی مہم شروع کردی

اسلام آباد : غربت اورغذائی قلت مٹانے کا مشن، حکومت نے مرغبانی مہم شروع کردی، پانچ مرغیوں اورایک مرغے پر مشتمل ایک یونٹ شناختی کارڈ کی کاپی لے کر بارہ سو روپے کے عوض دیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے پنجاب بھرمیں مرغ بانی مہم کا آغازہو گیا ہے، مرغبانی یونٹ کے لئے شناختی کارڈ کی کاپی لانا ہوگا۔

مہم کے تحت شہریوں میں گولڈن اور مصری مرغیاں اورمرغے تقسیم کئے گئے، میڈیا سے گفتگو میں اکرم چوہدری کا کہنا تھا کہ شریف خاندان پولٹری میں کوئی بہتری نہیں لائے بلکہ اپنے ذاتی کاروبار میں پولٹری کو تباہ کیا۔پولٹری ریٹس حکومتی یا ایسوسی ایشن نہیں شریف خاندان دیتے رہے۔

اس موقع پر دیسی مرغیاں حاصل کرنے والی خواتین کا کہنا تھا کہ حکومتی اقدام اچھا ہے مرغیاں اُن کی غزاءقلت اور معاشی مشکلات کو قابو کرنے میں مدد گار ثابت ہوگا۔

دیسی مرغیاںتقسیم کرنے کامقصد دیہی علاقوں کی خواتین میں گھریلو سطح پر دیسی انڈوں کے استعمال کو فروغ دینا ہے تاکہ پروٹین اور غزائی قلت کا خاتمہ ہو سکے۔

یاد رہے وزیراعظم نے حکومت کی 100 روزہ کارکردگی سے متعلق تقریب میں خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ دیہاتی خواتین مرغیوں اور انڈوں کے ذریعے غربت کا خاتمہ کرسکتی ہیں اور تجویز پیش کی تھی کہ حکومت دیہاتی خواتین کو مرغیاں اور انڈے فراہم کرے گی، جس سے وہ اپنا پولٹری کا کاروبار کر سکیں گی۔

مزید پڑھیں :  وزیراعظم عمران نے مرغیوں اورغربت کی بات کا مذاق بنانے والوں کو آئینہ دکھادیا

وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ اس منصوبے کی آزمائش ہوچکی ہے، حکومت دیہاتی خواتین کو مرغیوں کے لیے غذائی انجیکشنز بھی فراہم کرے گی تاکہ مرغیاں جلد صحت مند ہوسکیں۔

وزیراعظم کے بیان کے بعد انھیں تنقید کا نشانہ بنایا گیا، بعد ازاں مرغی اورغربت میں کمی کے بیان پر تنقید کرنے والوں کو وزیراعظم عمران خان نے کرارا جواب دیتے ہوئے کہا تھا کہ جب کوئی دیسی مرغیوں اور غربت کی بات کرے تو سامراجی ذہینت مذاق اڑاتی ہے لیکن کوئی ولایتی یہی بات کرے توشاندارہوجاتی ہے۔

واضح رہے دنیا کےامیرترین انسان اور مائیکرو سوفٹ کے بانی بل گیٹس بھی مرغیوں کے ذریعے غربت میں کمی پر بات کرچکے ہیں، 2016 میں بل گیٹس نے اپنے تجربات کی روشنی میں مرغ بانی کوغربت میں کمی کے لئے منافع بخش کام قرار دیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں