معذور افراد کے کوٹہ پرعمل درآمد ضروری ہے، گورنر سندھ imran ismail
The news is by your side.

Advertisement

معذور افراد کے کوٹہ پرعمل درآمد ضروری ہے، گورنر سندھ

کراچی: گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کہا ہے کہ وزیراعٓظم سے معذور افراد کے لیے پروگرام کی درخواست کروں گا، معذور افراد کے کوٹہ پر عمل درآمد ضروری ہے۔

تفصیلات کے مطابق گورنر سندھ عمران اسماعیل نے گورنر ہاؤس میں منعقدہ خصوصی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ وزیراعظم عمران خان سے معذور افراد کے لیے پروگرام پر بات کروں گا، پروگرام کے ذریعے معذور افراد کی مدد کرنا چاہتے ہیں۔

گورنر سندھ نے کہا کہ معذور افراد صلاحیتوں میں کسی سے کم نہیں ہیں، بدقسمتی سے ہم معذور افراد کا ٹیلنٹ استعمال نہیں کرتے، معذور افراد کو روزگار کی فراہمی یقینی بناؤں گا۔

گورنر سندھ عمران اسماعیل نے کہا کہ عمران خان کو نیا پاکستان بنانے کا اللہ نے موقع دیا ہے، آنے والا دور سنہرا ہے آپ بھی دیکھیں گے اور ہم بھی دیکھیں گے۔۔

انہوں نے کہا کہ قائد اعظم کے بعد کوئی لیڈر پاکستان میں ہے تو وہ عمران خان ہیں، معذور افراد کا کوٹا 2 فیصد ہو یا 50 فیصد عمل نہ ہو تو کوئی فائدہ نہیں ہے۔

معذور افراد سندھ حکومت پر برس پڑے

دوسری جانب گورنرہاؤس میں تقریب کے موقع پر معذور افراد سندھ حکومت پر برس پڑے، معذور افراد کا کہنا تھا کہ ہر ضلع میں صرف 4 نوکریاں دے کر بے وقوف بنایا جاتا ہے، معذور افراد کے کوٹے کا قانون بن گیا مگر عمل نہیں ہوتا۔

متاثرین کا کہنا تھا کہ ہمیں معذور سمجھ کر اسپتالوں تک محدود کیا جاتا ہے، ہمارے کوٹے پر 1981سے حق مارا جاتا ہے، عابد لاشاری کہتے ہیں سندھ حکومت نے پانچ فیصد کوٹا مختص کیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں