The news is by your side.

Advertisement

حکومت کرونا سے اکیلے مقابلہ نہیں کرسکتی عوام نے تعاون کرنا ہے، شاہ محمود قریشی

ملتان: وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ حکومت کرونا سے اکیلے مقابلہ نہیں کرسکتی عوام نے تعاون کرنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملتان میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کہا کہ کرونا وائرس ایک ایسا چیلنج ہے جو دنیا نے پہلے کبھی نہیں دیکھا، اس وائرس سے 199 ممالک متاثر ہیں۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان بھی اس وائرس کا مقابلہ کر رہا ہے، حکومت اکیلے مقابلہ نہیں کرسکتی عوام نے تعاون کرنا ہے۔انہوں نے کہا کہ میڈیکل سہولتوں کی فراہمی میں بتدیج بہتری آ رہی ہے،چین ترجیحی بنیاد پر ہماری مدد کر رہا ہے ان کا شکرگزار ہوں۔

وزیر خارجہ نے کہا کہ وزیراعظم کے حکم پر مختلف ممالک کے وزرائے خارجہ سے رابطہ ہے، مختلف ممالک کے تجربات سے استفادہ کر رہے ہیں، جن ممالک کے وسائل محدود ہیں عالمی دنیا ان کا قرض ری اسٹرکچر کریں۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف، ورلڈ بینک، ایشین بینک کے قرضے ری شیڈول کرانا چاہتے ہیں، یہ رقم کرونا وائرس سے پیدا بحران کی وجہ سےصحت پر خرچ ہوگی،حکومت پورپی یونین، جی77 اور جی 20 ممالک کے وزرائے خارجہ سے رابطے میں ہے۔

ایران کے حوالے سے بات کرتے ہوئے وزیر خارجہ کا کہنا تھا کہ پاکستان ایران پر پابندیاں ختم کرانے کے لیے کردار ادا کر رہا ہے، پابندیوں کی وجہ سے ایران رقم ہونے کے باوجود وینٹی لیٹر نہیں خرید سکتا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں