The news is by your side.

Advertisement

حکومت نے ایک لاکھ 5 ہزار میں سے 95 ہزار عازمین حج کو رقوم واپس کردی

اسلام آباد : وزارت مذہبی امور کے ترجمان نے کہا ہے کہ ایک لاکھ 5 ہزار میں سے 95 ہزار عازمین حج  کو رقم واپس کردی  ہے جبکہ 10 ہزارافراد کو رواں ہفتے رقوم واپسی کی یقینی دہانی کرادی۔

تفصیلات کے مطابق وزارت مذہبی امور ترجمان نے اپنے بیان میں کہا کہ 90 فیصد سے زائد عازمین حج کو رقوم واپسی کا عمل مکمل کرلیا اور ایک لاکھ 5ہزار میں سے95 ہزار عازمین کو رقوم واپس کردیئے۔

وزارت مذہبی امور نے 10 ہزارافراد کورواں ہفتےرقوم واپسی کی یقینی دہانی کراتے ہوئے کہا کہ صوبائی حج ڈائریکٹرزرواں ہفتے عازمین کورقوم واپسی یقینی بنائیں، عازمین حج کوبذریعہ ایس ایم ایس،کالز رقوم واپسی کا بتایا جائے۔

یاد رہے وزارت مذہبی امور کے ترجمان نے حج درخواست گزاروں کو واجبات واپس لینے کی ہدایات دوبارہ جاری کرتے ہوئے کہا تھا درخواست گزارجلد اپنے واجبات بینکوں سے واپس نکلوالیں۔

ترجمان نے تمام نامزدبینکوں کو28جولائی تک رقوم کی واپسی کا عمل مکمل کرنےکی ہدایت کرتے  ہوئے کہا وزارت نے بینکوں میں پیسے رکھنے یا نیا اکاؤنٹ کھلوانے کی ہدایت نہیں کی، نامزد بینک بلاکٹوتی تمام واجبات ادا کرنے کے پابند ہیں۔

خیال  رہے سعودی عرب کی جانب سے حتمی اعلان کیا گیا تھا کہ رواں سال محدود پیمانے پر صرف مقامیوں کو حج کی اجازت ہوگی جس کے بعد تمام رجسٹرڈ حج امیدواروں کو رقوم واپس کی جارہی ہے۔

ترجمان وزارت مذہبی امور کا کہنا تھا کہ تمام درخواست گزاروں کو بذریعہ ایس ایم ایس اطلاع دی جارہی ہے، واجبات کی نقد واپسی کے لیے درخواست گزار کا بینک آنا ضروری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں