The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے سفارتی اورعسکری محاذ پربھارت کو شکست دی، گورنر پنجاب

لاہور: گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور کا کہنا ہے کہ نریندر مودی کی کسی بھی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق گورنرپنجاب چوہدری محمد سرور نے کشمیر بنے گا پاکستان کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارت اوربین الاقوامی دنیا کو ہمارے اتحاد کا پیغام جانا چاہیئے۔

گورنر پنجاب نے کہا کہ پاکستان نے سفارتی اورعسکری محاذ پربھارت کو شکست دی، مودی کی کسی بھی سازش کو کامیاب نہیں ہونے دیں گے۔

چوہدری محمد سرور نے کہا کہ مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی ایکشن کے خلاف دنیا کوایکشن لینا چاہیئے، کشمیر کا جذبہ آزادی ختم نہیں بلکہ بڑھ رہا ہے، ہم کشمیر کے مسئلے پر آخری حد تک جائیں گے۔

آرٹیکل 370 کا خاتمہ: گورنر پنجاب نے برطانوی پارلیمنٹ کو خط لکھ دیا

واضح رہے کہ گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور نے آرٹیکل 370 سے متعلق برطانوی پارلیمنٹ کو خط لکھ کر زور دیا ہے کہ برطانوی پارلیمنٹ اور یورپی یونین بین الاقوامی مسائل کے حل میں اپنا کردار ادا کریں۔

گورنر پنجاب کی جانب سے خط میں کہا گیا ہے کہ آرٹیکل 370 کو ختم کرنا خطے میں امن کو نقصان پہنچانے کا راستہ ہے، نریندر مودی نے کشمیر میں گھسنے کے لیے ایک اور چال چلی ہے۔

گورنر پنجاب کا کہنا تھا کہ پلوامہ اٹیک کو بھی پاکستان سے منسوب کرنے کی ناکام کوشش کی گئی، وزیر اعظم نے بھارتی پائلٹ کو واپس کر کے امن کاپیغام بھیجا۔ پاکستان کی امن کے فروغ کی کوشش کو کمزوری نہ سمجھا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں