The news is by your side.

Advertisement

“میں گورنر ہوں یہ سندھ ہے اور یہاں پیپلز پاوری ہورہی ہے”

کراچی : اے آر وائی نیوز کے پروگرام ہر لمحہ پرجوش میں گورنر سندھ عمران اسماعیل اور وفاقی وزیر اسد عمر نے ایک جملہ کہہ کر سننے والوں کو ہنسنے پر مجبور کردیا۔

ہلکے پھلکے مزاح پر مبنی اے آر وائی نیوز کے پروگرام میں میزبان وسیم بادامی کے معصومانہ اور شرارتی سوالات پر گورنر سندھ عمران اسماعیل اور اسد عمر نے دلچسپ جوابات دیئے۔

پروگرام کے سیگمنٹ “خالی جگہ پر کریں” میں میزبان نے سوال پوچھتے ہوئے ان سے کہا کہ  “میں ڈیش ہوں یہ ڈیش ہے اور یہاں ڈیش ہورہی ہے”۔

جس پر گورنر سندھ عمران اسماعیل کا ازراہ مزاح کہنا تھا کہ یہاں آنے سے پہلے میری صاحبزادی نے کہا تھا کہ وسیم بادامی آپ سے اس طرح سے سوالات کریں گے آپ محتاط رہیے گا۔

بعد ازاں میزبان کے اسرار پر گورنر سندھ نے جواب دیا کہ “میں گورنر سندھ ہوں یہ سندھ ہے اور یہاں پیپلز پاوری ہورہی ہے” یہ جواب سن کر وہاں موجود تمام لوگ ہنسنے لگے اور اور اس برجستہ جواب پر ان کی تعریف کی۔،

اس موقع پر وفاقی وزیر  اسد عمر نے بھی  اسی سوال کا  جواب دیتے ہوئے کہا کہ “میں اسد ہوں ہم اے آر وائی اسٹوڈیو میں بیٹھے ہیں اور کرکر( کرکٹ) کی پاوری ہورہی ہے”۔

واضح رہے کہ پی ایس ایل سکس کے آغآز سے اے آر وائی نیوز پر ہر لمحہ پرجوش روزانہ رات گیارہ بجے نشر کیا جاتا ہے، یہ پروگرام پاکستان سپرلیگ سکس کے دوران روزانہ نشر کیا جائے گا، جس میں کرکٹ پر ماہرانہ تبصروں کے لیے کھیل سے وابستہ شخصیات میچ پر اپنے تاثرات سے آگاہ کرتی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں