The news is by your side.

Advertisement

نیوزی لینڈ کی وزیر اعظم کے اقدامات نے مسلمانوں کے دل جیت لیے،گورنر سندھ

امید ہے نیوزی لینٖڈ کی عدلیہ ملزم کوسزائے موت دیں گی

کراچی : گورنر سندھ عمران اسماعیل کاکہنا ہےکہ دنیاکو بتانے کی ضرورت ہے کہ اسلام ایک پرامن مذہب ہے، نیوزی لینڈکی وزیر اعظم کے اقدامات نے مسلمانوں کے دل جیت لیے، امید ہے وہاں کی عدلیہ ملزم کوسزائے موت دیں گی۔

تفصیلات کے مطابق گورنر سندھ عمران اسماعیل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا نیوزی لینڈکی حکومت اوروزیراعظم کوخراج تحسین پیش کرتاہوں، نیوزی لینڈحکومت کےاقدامات نےمسلمانوں کےدل جیت لیے۔

گورنرسندھ کا کہنا تھا بیمارسوچ رکھنےوالےدنیامیں موجودہیں،یہ لوگ صرف دہشت گردہیں، دہشت گردوں سےوہی سلوک ہوناچاہیےجوسفاک قاتل سے ہونا چاہیے پاکستان سمیت دنیا بھر میں غیرقانونی اسلحے سے متعلق قوانین کی ضرورت ہے، ممنوع بور کے ہتھیاروں تک رسائی نہ ہونی چاہیے، اس کے خلاف  ہوں۔

عمران اسماعیل نے کہا دنیامیں اسلام کاشدت پسندی کاتصورٹھیک نہیں ہے،اسلام کےحوالےسےہم میں سےہرایک کویہ تصورٹھیک کرناہوگا، سانحہ نیوزی لینڈکو دہشت گردی کے سوا کچھ نہیں کہناچاہیے۔

سانحہ نیوزی لینڈکو دہشت گردی کے سوا کچھ نہیں کہناچاہیے

ان کا مزید کہنا تھاکہ ایک نظام ہونا چاہیے ہر کسی کے ہاتھ میں ہتھیار نہیں ہونا چاہیے اور بغیر لائسنس کے ہتھیاروں پر پابندی ہونی چاہیے، اسلحے کے حوالے سے جامع منصوبہ بندی کی اشد ضرورت ہے۔

گورنرسندھ نے کہا ہمیں دنیاکوامن کاپیغام دیناچاہیے،سانحہ نیوزی لینڈ کو دہشت گردی ہی کہا جاسکتا ہے ، امید ہے وہاں کی عدلیہ ملزم کوسزائے موت دیں گی۔

عمران اسماعیل کا مزید کہنا تھا ممنوع بور اور خودکارہتھیارتک عوام کی رسائی نہیں ہونی چاہیے، وزیر اعظم کےدورہ کراچی میں ان سے ہتھیاروں کے خاتمے کی بات کروں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں