The news is by your side.

کےالیکٹرک کو شرم دلائیں گے کہ اب سدھر جاؤ، گورنر سندھ

کراچی : گورنرسندھ کامران ٹیسوری نے کہا ہے کہ کچھ لوگوں کو اپنا قبلہ درست کرنا پڑے گا،اور سب سے پہلے صف اوّل پر کےالیکٹرک کو قبلہ ہی نہیں اپنی سمت کو بھی درست کرنا پڑے گا۔

کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے گورنرسندھ نے شہر قائد میں غیراعلانیہ لوڈ شیڈنگ اور بجلی کی قیمتوں کے حوالے سے کڑی تنقید کی۔

انہوں نے کہا کہ ہم سب مل کر کےالیکٹرک کو تھوڑی شرم دلائیں گے کہ اب تو سدھر جاؤ، اگر کےالیکٹرک نہیں سدھرتی تو ان کے لائسنس رینیو میں رکاوٹ کھڑی کریں گے۔

گورنرسندھ کا کہنا تھا کہ جب میں نے عہدہ سنبھالا تھا تو کچھ لوگوں نے کہا کہ سندھ میں گورنر نہیں بلکہ مولاجٹ آگیا ہے، میں ان سب افراد کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

مزید پڑھیں : ایم کیو ایم کوحلقہ بندیوں پر شدید اعتراضات ہیں، گورنرسندھ

کامران ٹیسوری نے کہا کہ اسٹیٹ بینک اور آپ کے درمیان میں ایک برج کا کردار ادا کروں گا، ایم ڈی واٹر بورڈ کے ساتھ بھی بیٹھیں گے اور شہر میں جاری پانی کا مسئلہ حل کرائیں گے۔

ایک سوال کے جواب میں گورنر سندھ کا کہنا تھا کہ کراچی میں انڈسٹریز کے قیمتی پلاٹوں پر قبضے کیے جارہے ہیں، قبضہ مافیاز کو خبردار کرتا ہوں کہ کراچی کو چھوڑ دیں۔

انہوں نے متنبہ کیا کہ اگر مجھے کہیں سے بھی شکایت موصول ہوئی کہ قبضہ ہورہا ہے تو میں خود جاکر ایکشن لوں گا، اس حوالے سے آباد والوں کو بھی دیرینہ مسئلہ درپیش ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں