site
stats
سندھ

کراچی کی ترقی میں ملک کی بقا مضمر ہے، گورنر سندھ

کراچی : گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا کہ ہے کہ ملک کی مجموعی قومی پیداوار کو 7 فی صد سالانہ تک کرنے کے خواب کا حصول کراچی کی ترقی میں مضمر ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی انڈسٹریل فورم اور کراچی کے 7 صنعتی علاقوں کی ایسوسی ایشنز کے عہدیداروں سے ملاقات کے دوران کیا، انہوں نے کہا کہ کراچی ترقی کرے گا تو ملک ترقی کرے گا یہی وجہ ہے کہ سند ھ میں پائیدار امن و امان کے لیے خصوصی اقدامات کیے جارہے ہیں۔

دورانِ ملاقات گورنر سندھ نے صنعت کاروں کو بتایا کہ وزیرِ اعظم پاکستان صنعت کاروں اور تاجروں کو بہت زیادہ اہمیت دیتے ہیں اور کل ہونے والی ملاقات میں انہوں نے ہدایت کی ہے کہ تاجروں اور صنعت کاروں کے مسائل کے حل کے لیے ترجیحی بنیادوں پر اقدامات کیے جائیں۔

گورنر سندھ محمد زبیر نے کہا کہ صنعتی علاقوں میں بنیادی ڈھانچے کی بہتری اور بنیادی سہولیات کی فراہمی کو یقینی بنانے خصوصاً بجلی ، گیس اور پانی کی سہولیات فراہم کرنے کے لیے اقدامات کیے جائیں گے۔

گورنر سندھ نے مختلف یوٹیلٹی اداروں کی جانب سے مسائل کی نشاندہی کے باوجود توجہ نہ دیے جانے کی شکایات کا نوٹس لیتے ہوئے انہیں یقین دلایا کہ موجودہ حکومت اس ضمن میں خصوصی اقدامات کرے گی اور تاجروں کی شکایات کا ازالہ کیا جائے گا۔

انہوں نے صنعت کاروں پر زور دیا کہ وہ صوبہ سندھ کوصنعتی ترقی کا مرکز بنانے کے لئے مزید اقدامات کریں کیوں کہ سندھ اور بالخصوص کراچی کی ترقی پورے پاکستان کی ترقی ہے

ذرائع کے مطابق گورنر سندھ محمد زبیر سے معروف صنعت کار رہنما سراج قاسم تیلی کی سربراہی میں ہونے والی ملاقات زبیر موتی والا، ہلال شیخ، جاوید بلوانی، میاں محمد احمد، مسعود نقی، زین بشیر، یونس بنیر، اخلاق خلیل، اسد نثار اور سلیمان چاؤلہ بھی شامل تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top