site
stats
سندھ

گورنرسندھ کی تقریب، شرکاء کے موبائل فون اور پرس غائب

کراچی : گورنرسندھ کی تقریب میں شریک لوگوں کےپرس اور موبائل فون غائب ہوگئے، لوگ ٹوکن لئے گھومتے رہے سامان نہ مل سکا، عملہ موقع سے غائب ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں جناح یونیورسٹی برائے خواتین کے کانووکیشن کا انعقاد کیا گیا، تقریب کے مہمان خصوصی گورنرسندھ محمد زبیر تھے، تقریب میں شدید بدنظمی دیکھنے میں آئی۔

کانووکیشن میں گورنرسندھ کی موجودگی اورسیکیورٹی کے باعث سامان لےجانے پر پابندی عائد کی گئی تھی، تقریب میں آنے والے شرکاء کے موبائل فون اور دیگرسامان باہر رکھ لیا گیا تھا اور اس کے بدلے میں انتظامیہ کی جانب سے ان کو یہ کہہ کر ٹوکن تھما دیئے گئے کہ واپسی پر ٹوکن دکھانے پر آپ کو آپ کا سامان واپس مل جائے گا۔

 بعد ازاں تقریب کے اختتام کے بعد لوگوں کو ان کےبیگ خالی ملے، جس میں سے سامان چوری کر لیا گیا تھا، متعدد طالبات اوران کے والدین پریشانی کے عالم میں گھومتے رہے۔

سامان کی عدم فراہمی پر لوگوں نے اپنے شدید غم و غصے کا اظہار کیا، حالت کی نزاکت کو دیکھتے ہوئے انتظامی عملہ وہاں سے غائب ہوگیا۔

میڈیا سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ ہمیں سامان کے بدلےٹوکن دیئے گئے تھے،ٹوکن تو ہے لیکن سامان نہیں مل رہا، کہا گیا تھا کہ ٹوکن واپس کرینگے توسامان ملے گا، لوگوں کامؤقف ہے کہ سامان کہاں گیا کسی کوکچھ معلوم نہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top