The news is by your side.

Advertisement

راحیل شریف ایک عام جنرل تھے، کراچی میں تبدیلی نواز شریف کے آنے سے آئی، گورنر سندھ

اسلام آباد : گورنر سندھ محمد زبیر کا کہنا ہے کہ کراچی آپریشن کا سو فیصد کریڈٹ نواز شریف کو جاتا ہے، راحیل شریف ایک عام انسان اور عام جنرل تھے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں تقریب سے خطاب میں گورنرسندھ کا کہنا تھا کہ یہ حقیقت ہے کراچی میں تبدیلی نواز شریف کے آنے سے آئی، کراچی آپریشن کا 100فیصد کریڈٹ نواز شریف کو جاتا ہے، جب تک ضروری ہوا رینجرز کراچی میں موجود رہے گی۔ تمام سیاسی جماعتیں مل کر بھی اب کراچی کو بند نہیں کراسکتیں۔

راحیل شریف ایک عام انسان اور عام جنرل تھے

گورنرسندھ زبیرعمر نے کہا کہ راحیل شریف ایک عام انسان اور عام جنرل تھے، ایسے کہا جاتا ہے جیسے اقبال کی طرح راحیل شریف نے کراچی میں امن کا خواب دیکھا، کراچی میں امن کے بعد نہیں پتہ امن خراب کرنے والے کہیں چھپ تو نہیں گئے۔

زبیرعمر کا کہنا تھا کہ آج کا پاکستان 2013 سے بہت مختلف ہے، زرمبادلہ کے ذخائر خطرناک حد تک کم تھے ٹیکس آمدن 19سو ارب تھی آج اس سے دگنی ہے، کراچی میں رینجرز معاشی بہتری تک رہے گی، معاشی ترقی کے لیے رینجرز کی تعیناتی ضروری ہے۔

گورنرسندھ کا کہنا ہے کہ امریکا نے افغانستان پر حملہ کرکے سمجھ لیا طالبان ختم ہوگئے۔

متحدہ قومی موومنٹ کے بانی کے حوالے سے گورنر سندھ کا کہنا تھا کہ متحدہ بانی اب تاریخ کا حصہ بن چکے ہیں،متحدہ بانی کی دہلی میں تقریب تباہ کن تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں