The news is by your side.

Advertisement

گورنر سندھ کا شہر کے مختلف سرکاری اسپتالوں کا دورہ

کراچی : گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان نے شہر کے مختلف سرکاری اسپتالوں میں ادویات کی عد م فراہمی کے حوالے سے کہا ہے اس بات کا مکمل احساس ہے اور اسی ہی وجہ سے سرکاری اسپتالوں کے جاری منصوبوں کو بروقت پورا کیا جائے گا عباسی شہید اسپتال اور قومی ادارہ امراض قلب کراچی میں صحت کی بنیادی سہولتوں کو آ پریشنل کیا جائے گا۔

کراچی کے مختلف اسپتالوں کے ہنگامی دورئے کے بعد میڈیا سے گفتگو کررہے تھے گورنر سندھ نے بتایا کہ صوبائی حکومت سباسی شیہید اسپتال کو ادویات کے لئے فنڈ ز جاری کر دئے ہیں جبکہ قومی ادارہ امراض قلب کراچی کو ادویات اور آلات کی فراہمی بھی جلد کر دی جائے گی۔

انھوں نے کہا کہ سراکری اسپتالوں میں میں ادویات کی عدم فراہمی کی شکایادرست ہیں تاہم ان تمام مسائل پر قابو پالیا جائے گونر سندھ نے کہا کہ مٹھی کی صورت پر بھی توجہ دے رہے ہیں جبکہ گرم ترین موسم ہونے باوجو وزیر اعلی سندھ اور وزیر صحت خود مٹھی میں موجود ہیں۔

گورنر سندھ نے ٹراماسنیٹر نیپا چورنگی اور سندھ گوئمنٹ اسپتال گلدتان جوہر ،قوامی ادارہ امراض قلب کراچی، اور سندھ گورئمنٹ اسپتال نیو کراچی کا دورہ کیا۔

گورنر سندھ نے بتایا کہ ڈاو یو نیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز نے جگر کی پیوندکاری کے تین کامیاب آپریشن کئے ہیں جبکہ جلد کینسر کے حوالے حوالے ایک بڑئے پروجیکٹ پر کام کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں