site
stats
سندھ

نوازشریف کی نااہلی کا فیصلہ دلیل کےخلاف دیاگیا، گورنرسندھ

zubair umar

کراچی : گورنرسندھ محمد زبیر نے نواز شریف کی نااہلی کے فیصلے کوغلط قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ بہت افسوس کےساتھ کہتا ہوں کہ فیصلہ دلیل کےخلاف دیاگیا، عدالتی توضیح سےکوئی ماہرمتفق نہیں ہوگا۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، تفصیلات کے مطابق پاناما فیصلے کے ڈیڑھ ماہ بعد گورنرسندھ جاگ گئے، گورنرسندھ کوسپریم کورٹ کےفیصلےمیں نقص نظرآنےلگے۔

انہوں نے سپریم کورٹ کی جانب سے دیا گیا نوازشریف کی نااہلی کا فیصلہ غلط قراردےدیا، صحافیوں سے گفتگو میں ان کا کہنا تھا کہ تنخواہ پرنااہل قراردینے کی عدالتی توضیح سےکوئی ماہرمتفق نہیں ہوگا، کوئی بھی مالیاتی ماہرججوں کی رائےسےاتفاق نہیں کرسکتا۔

گورنرسندھ کا مزید کہنا تھا کہ ملکی قانون کےمطابق وصول کی جانےوالی رقم تنخواہ کہلاتی ہے، ججوں نے فیصلے میں کہا کہ نوازشریف نے تنخواہ چھپائی، افسوس کےساتھ کہتا ہوں ججوں کی توضیح غلط ہے، نااہلی کا فیصلہ دلیل کےخلاف دیاگیا۔


مزید پڑھیں: نوازشریف کی نااہلی قبول نہیں کرتے، خواجہ سعد رفیق


انکا کہنا تھا کہ کیا کسی نے تنخواہ نہ لیتےہوئے تنخواہ کی وصولی ظاہرکی اوراس پرٹیکس بھی دیا؟ میری رائے کئی دہائیوں پر مبنی اکاؤنٹنگ تجربے کی بنیاد پر ہے کیونکہ میں آئی بی ایم کا چیف فنانشل آفیسر بھی رہ چکا ہوں۔


مزید پڑھیں: نوازشریف کی نااہلی پر پاکستانی اداکاروں کے تبصرے


انہوں نے سوال کیا کہ اکاؤنٹنگ کی غلط توجیح پروزیراعظم کو گھر کیسے بھیجا جاسکتا ہے؟

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top