The news is by your side.

Advertisement

حکومت کا سینیٹ الیکشن اوپن بیلٹ سے کرانے کے لیے آرڈیننس لانے کا فیصلہ

اسلام آباد: حکومت کا سینیٹ الیکشن اوپن بیلٹ سے کرانے کے لیے آرڈیننس لانے کا فیصلہ کرلیا، فیصل جاوید کا کہنا ہے کہ آرڈینس لانے کا مقصد سب کوسینیٹ الیکشن میں برابر مقابلے کا موقع دینا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹر فیصل جاوید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ حکومت کا سینیٹ الیکشن اوپن بیلٹ سے کرانے کے لیے آرڈیننس لانے کا فیصلہ کرلیا، اوپن ووٹ سے کرپشن اوررشوت کا خاتمہ ہوگا ، جو اپوزیشن کو قبول نہیں، اپوزیشن والےبغیر پیسےچلائے الیکشن جیت ہی نہیں سکتے۔

فیصل جاوید کا کہنا تھا کہ آرڈینس لانے کا مقصد سب کو سینیٹ الیکشن میں برابرمقابلے کا موقع دینا ہے، اوپن بیلٹ سے ہونے والی شفافیت اپوزیشن کو منظور نہیں، وجوہات سب کوپتہ ہیں، یہ لوگ بغیر رشوت دیے نہیں جیت سکتے۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان واحد کپتان ہیں جنہوں نے1986 میں غیرجانبدارایمپائرنگ متعارف کرائی، عمران خان نےانتخابات میں دھاندلی کے خلاف طویل ترین دھرنا دیا، انھوں نے سینیٹ الیکشن میں ووٹ بیچنےوالے20 ایم پی ایزکونکال کرمثال قائم کی، انشا اللہ سینیٹ میں انتخابات اوپن بیلٹ کے ذریعے ہی ہوں گے۔

خیال رہے وفاقی کابینہ نے سینیٹ الیکشن اوپن بیلٹ سےکرانے کیلئے آرڈیننس کی منظوری دے دی، سینیٹ انتخابات کا شیڈول آنے سے پہلے آرڈیننس جاری ہونے کا امکان ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں