The news is by your side.

Advertisement

عوامی ریلیف کے لئے حکومت کا بڑا فیصلہ

اسلام آباد : حکومت نے گیس کی قیمتیں نہ بڑھانے کا فیصلہ کرلیا ، فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ وزیراعظم نے ہدایت کی گیس قیمتوں کابوجھ صارفین پرنہ ڈالا جائے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ گیس کی قیمتیں نہ بڑھانے اور گیس کے شعبے میں اصلاحات لانے کا فیصلہ کیاگیا ہے ، فیصلہ وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں کیاگیا۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ گیس کےشعبے میں ضروری ادارہ جاتی اصلاحات کی جائیں گی، گیس صارفین کے مسائل کو کم سے کم کیاجائےگا اور عوام کو گیس کی بلاتعطل فراہمی یقینی بنائی جائےگی۔

معاون خصوصی نے کہا کہ صنعتی شعبے کو ایل این جی سمیت دیگر ذرائع سے گیس فراہم کی جائے گی ، گیس کمپنیاں عوام کو سہولتوں کی فراہمی کیلئے مراکز قائم کریں گی۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم کی زیر صدارت توانائی کمیٹی کا اجلاس ہوا، جس میں عام آدمی کے مسائل کے حل کیلئے مختلف پہلوؤں پر غور کیا گیا، وزیراعظم نے ہدایت کی گیس قیمتوں کابوجھ صارفین پرنہ ڈالا جائے۔

،فردوس عاشق اعوان نے مزید کہا کہ وزیراعظم کا موقف واضح ہے کہ عوام پر کوئی بوجھ نہیں ڈالا جائے گا، انھوں نے گیس کمپنیوں کے سربراہان کو اخراجات  میں کمی ، گیس چوری کےخاتمے ،لائن لاسز میں کمی کیلئے اقدامات کی ہدایت کی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں