حکومت انسانی حقوق کی بہتر ی کے حوالے سے کوشاں ہے، پرویز رشید -
The news is by your side.

Advertisement

حکومت انسانی حقوق کی بہتر ی کے حوالے سے کوشاں ہے، پرویز رشید

اسلام آباد: وفاقی وزیر اطلاعات و نشریا ت پرویز رشید کاکہناہے کہ حکومت ملک میں انسانی حقوق کی بہتر ی کے حوالے سے کوشاں ہے جبکہ اسی سلسلے میں وزیراعظم نے انسانی حقوق سے متعلق ایکشن پلان کی بھی منظوری دے دی ہے ۔

وفاقی وزیر برائے انسانی حقوق زاہد حامد کے ہمراہ اسلام آباد میں نیوز کانفرنس سے خطاب میں پرویز رشید کاکہناتھاکہ حکومت بہت سے کام کرناچا ہتی ہے مگر راستے میں دھرنے آجاتے ہیں۔

وزیراعظم کے منظور کردہ انسانی حقوق کے ایکشن پلان سے متعلق بریف کرتے ہوئے زاہد حامد نے بتایا کہ انسانی حقو ق سے متعلق امتیازی قوانین پر نظر ثانی کیلئے وفاق اور صوبوں پر مشتمل مشترکہ کمیٹی تشکیل دی جائے گی جبکہ کمیٹی نئی قانون سازی کے حوالے سے بھی تجاویز دے گی ۔

ایکشن پلان کے تحت متاثرہ افراد کو مفت قانونی مدد بھی فراہم کی جائے گی جس کیلئے وزیر اعظم نے 100 ملین روپے کے فنڈ کی منظور ی بھی دے دی ہے ۔ خواتین کے حقوق کے تحفظ کیلئے امتیازی قوانین پر نظر ثانی ،خواتین کیلئے کرائسز سنٹرز کی تعمیر بھی کیئے جائیں گے ۔ اقلیتوں کے حقوق کے تحفظ کیلئے اقلیتوں کیلئے خود مختار نیشنل کمیشن کی تشکیل دیا جائے گا جبکہ اقلیتوں کے تحفظ کیلئے خصوصی سکیورٹی انتظامات بھی کیئے جائیں گے۔

بچوں کے حقوق کے تحفظ کیلئے کم عمری کی جبری شادیوں سمیت بچوں سے جبری مشقت اور دیگر قوانین پر موثر عمل درآمد کو یقینی بنایا جائے گا۔ زاہد حامد کاکہناتھاکہ جیل اصلاحات کے ساتھ ساتھ پرائمری اور سیکنڈری سطح پر انسانی حقوق کو نصاب کا حصہ بھی بنایا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں