The news is by your side.

Advertisement

قومی بچت اسکیموں میں سرمایہ کاری سے متعلق اہم اعلان

اسلام آباد : حکومت نے قومی بچت اسکیموں کی شرح منافع میں کمی کا اعلان کردیا، شرح منافع میں کمی کااطلاق 24 اپریل سےہوگا، مختلف اسکیموں پرشرح منافع میں تین فیصد تک کی کمی کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق حکومت نے قومی بچت اسکیموں کی شرح منافع میں کمی کردی اور وزارت خزانہ کی جانب سے نوٹیفیکیشن جاری کردیا گیا ہے۔

نوٹیفیکیشن میں بتایا گیا کہ ڈیفنس سرٹیفیکیٹ میں شرح منافع میں 1.86 فیصد کی کمی کردی گئی ہے، جس کے بعد ڈیفنس سرٹیفکیٹ کا نیا شرح منافع 8.54 فیصد ہوگیا ہے۔

اسی طرح بہبود ، پنشن سرٹیفیکیٹ میں شرح منافع 1.92 فیصد کمی سے 10.32 فیصد ہوگیا جبکہ ریگولرانکم سرٹیفیکیٹ پرمنافع کی شرح 2.8 فیصدکمی سے 8.28 فیصد ہوگئی ہے۔

نوٹیفیکیشن کے مطابق اسپیشل سیونگ سرٹیفیکیٹ پرشرح منافع میں تین فیصد کی کمی کی گئی ہے، جس کے بعد اسپیشل سیونگ سرٹیفیکیٹ پر شرح منافع آٹھ فیصد ہوگیا جبکہ شہدا فیملی سرٹیفکیٹ پر شرح منافع 10.32فیصد ہوگئی۔

وزارت خزانہ کا کہنا ہے کہ نئے ریٹس کا اطلاق چوبیس اپریل سے کی گئی سرمایہ کاری پر ہوگا۔

خیال رہے قومی بچت اسکیموں میں سرمایہ کاری کرنے والوں کی شناخت کے لیے وزارت خزانہ نے قانونی مسودہ جاری کیا تھا، جس میں بتایا گیا تھا کہ قومی بچت اپنے40لاکھ صارفین کی جانچ پڑتال کےلیے نادرا سےمدد حاصل کرے گا اور مشکوک افرادکی نشاندہی کیلئے یواین ایس سی کی فہرست کوبھی چیک کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں