The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کی جانب سے اوورسیز ورکرز کے لیے بڑی خوش خبری

اسلام آباد: عالمی پروازوں کے سلسلے میں وزیر اعظم عمران خان کی جانب سے اوورسیز ورکرز کے لیے بڑی خوش خبری دی گئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے آج اپنے ٹوئٹ میں اوورسیز ورکرز کو خوش خبری دیتے ہوئے لکھا کہ کل فضائی حدود عالمی پروازوں کے لیے جزوی طور پر کھولی جائے گی۔

وزیر اعظم نے لکھا کہ یہ اقدام ہمارے اوورسیز ورکرز کے لیے اٹھایا جا رہا ہے، اوورسیز ورکرز کی ہمت کا مظاہرہ ہمارے لیے قابل فخر ہے، ہم آپ کو وطن واپسی پر خوش آمدید کہتے ہیں۔

وزیر اعظم کی جانب سے اوورسیز ورکرز کو ہر ممکن مدد کی بھی یقین دہانی کی گئی ہے، انھوں نے لکھا کہ ہماری حکومت آپ کی ہر ممکن مدد کرے گی، پاکستانی کمیونٹی نے بہنوں بھائیوں کی مدد کے لیے انسان دوستی کا کردار ادا کیا۔

حکومت کا بڑا فیصلہ، بین الاقوامی پروازیں بحال ہو گئیں

ٹوئٹ میں وزیر اعظم عمران خان نے مزید لکھا کہ میں پاکستانی کمیونٹی کے کردار کو سراہتا ہوں، ایسی مثالیں ہیں جب پاکستانی کمیونٹی نے ضرورت مندوں کی متاثر کن انداز میں مدد کی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز حکومت نے ملک میں بین الاقوامی پروازیں بحال کر دی ہیں، اس سلسلے میں سِول ایوی ایشن اتھارٹی کی جانب سے نوٹم بھی جاری کیا گیا، جس میں کہا گیا تھا کہ تمام غیر ملکی مسافر اور چارٹر پروازوں کو پاکستان میں دوبارہ آپریٹ کرنے کی اجازت دی گئی ہے، نیز، پروازوں کو پاکستان میں آپریٹ کرنے کے لیے سی اے اے خصوصی اوقات کار جاری کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں