The news is by your side.

Advertisement

گجرات : خواتین کو بلیک میل کرنے والا دکاندارگرفتار

گجرات : خواتین گاہکوں کی ویڈیوز اور تصاویر بنا کر انہیں بلیک میل کرنے والا ملزم پکڑا گیا، ملزم سہیل طارق دکان پر آنے والی خواتین کی تصاویر بنا لیتا تھا،ایک  لڑکی کے اقدام خود کشی نے بھانڈا پھوڑ دیا۔

 تفصیلات کے مطابق گجرات پولیس نے کامیاب کارروائی کرتے ہوئے طالبات اور خواتین کو بلیک میل کرنے والے گروہ کے مرکزی ملزم کو گرفتار کرلیا، ملزم کی بلیک میلنگ سے تنگ آکر کئی گھرانے گاؤں چھوڑ کر چلے گئے تھے۔

ملزم گجرات کے گاؤں لنگاہ میں ایک سپر اسٹور چلاتا تھا، اس کی دکان پر جو خواتین سودا لینے یا ایزی لوڈ کروانے آتی تھیں یہ ان کے موبائل نمبر بھی نوٹ کر لیا کرتا تھا، ملزم سہیل ان کی ویڈیو بنانے کے بعد اس کو ایڈٹ کرکے فحش تصاویر بناتا تھا، ملزم ان تصاویر کے ذریعے ان کو بلیک میل کرتا تھا۔

اس کی بلیک میلنگ اور ذیادتیوں سے تنگ آکر ایک نویں کلاس کی طالبہ نے خود کشی کی کوشش کی، جس کے بعد لڑکی کے چچا نے اس کیخلاف ایف آئی آر درج کروائی، نویں کلاس کی طالبہ کی خودکشی کی کوشش نے ملزم کا بھنڈا پھوڑ دیا۔

پولیس کو ملزم کے قبضے سے سی سی ٹی وی کیمرہ ، فوٹیجز ایک سو سترہ ویڈیو کلپس اور سات سو سے زائد مختلف خواتین کی تصاویر برآمدہوئی ہیں، پولیس نے ملزمان کے خلاف مقدمہ درج کرکے تفتیش شروع کردی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں