The news is by your side.

Advertisement

یوم پاکستان پرتوپوں کی سلامی سے دن کا آغاز

اسلام آباد: ملک بھر میں یوم پاکستان ملی جوش و جذبے سےمنایا جا ر ہا ہے۔ اسلام آباد اور چاروں صوبائی دارالحکومتوں میں توپوں کی سلامی سے دن کا آغازہوا۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں یوم پاکستان کے دن کا آغاز 31 توپوں جبکہ صوبائی دارالحکومتوں میں21،21 توپوں کی سلامی سے ہوا۔ اس موقع پر ملک کی سلامتی اور یکجہتی کے لیے خصوصی دعائیں بھی کی گئیں۔

یوم پاکستان پرلاہور کے محفوظ شہید گیریژن میں پاک فوج کی جانب سے 21 توپوں کی سلامی اور پشاور کے کرنل شیرخان اسٹیڈیم میں 21 توپوں کی سلامی سے دن کا آغاز کیا گیا۔

دوسری جانب وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں یوم پاکستان کی روایتی پریڈ ہوگی جہاں مسلح افواج کے دستے مارچ کریں گے اور پاک فضائیہ کے شاہین فضائی مظاہرہ پیش کریں گے۔

صدر مملکت ڈاکٹرعارف علوی پاک فوج کے دستوں سے سلامی لیں گے جبکہ وزیراعظم عمران خان اور تینوں مسلح افواج کے سربراہان بھی تقریب میں موجود ہوں گے۔

ملیشیا کے وزیراعظم مہاتیر محمد پریڈ گراؤنڈ میں ہونے والی یوم پاکستان کی تقریب میں خصوصی مہمان ہوں گے۔

اسلام آباد میں پریڈ گراؤنڈ کے اطراف کی سڑکوں کو بھی بند رکھا جائے گا، ٹریفک کی روانی برقرار رکھنے کے لیے متبادل پلان جاری کردیا گیا ہے۔

وفاقی حکومت نے سول ایوارڈ کے لیے 127 ناموں کی فہرست جاری کردی

ایوان صدر میں شام کو تقسیم اعزازات کی تقریب منعقد ہوگی جہاں ڈاکٹرعارف علوی مختلف شعبوں میں نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والی شخصیات کو اعزازات اور تمغے دیں گے۔

واضح رہے کہ رواں سال مجموعی طور پر 127 پاکستانیوں اور غیرملکی شخصیات کو سول اعزازات دیے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں