The news is by your side.

Advertisement

‘مستقبل میں گوادر کرکٹ اسٹیڈیم میں پی ایس ایل اور انٹرنیشنل میچز بھی کھیلیں جائیں گے’

اسلام آباد: وفاقی وزیر فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ گوادر اسٹیڈیم میں میچ کھیلنا کا مقصد عوام کے سامنے اس کی خوبصورتی لانا ہے، مستقبل میں گوادر کرکٹ اسٹیڈیم میں پی ایس ایل اور انٹرنیشنل میچز بھی کھیلیں جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر فواد چوہدری نے گوادر اسٹیڈیم کے حوالے سے اپنے بیان میں کہا ہے کہ گوادر اسٹیڈیم کا گراؤنڈ اور پیچ بہت خوبصورت ہے، جو دکھتا ہے وہ بکتاہے، ہمیں اپنی چیزوں کو کامیاب بنانا ہے تواسے شوکیز کرنا ہوگا۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کی ٹیموں کو گوادر آنا چاہئے، گوادرمیں ہمیں باہر سے انویسٹمنٹ بڑھانی ہے تاکہ اس کواٹھاسکیں، گوادر اسٹیڈیم میں میچ کھیلنا کا مقصد عوام کے سامنے اس کی خوبصورتی لانا ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ مستقبل میں گوادر کرکٹ اسٹیڈیم میں پی ایس ایل اور انٹرنیشنل میچز بھی کھیلیں جائیں گے۔

خیال رہے کرکٹ اسٹیڈیم میں پہلا سیلیبریٹی میچ کھیلا جارہا ہے ، میچ میں شوبز شارکس اورگوادرڈولفن کی ٹیمیں مدمقابل ہیں، نمائشی میچ کا نام ’’سوپر ہے پاکستان کپ‘‘ رکھا گیا ہے۔

نمائشی میچ گوادر کی ترقی اور کرکٹ کے فروغ میں اہم کردار ادا کرے گا ، شوبز شارکس کی قیادت پی سی بی کے سی ای او وسیم خان کریں گے اور فخر عالم، فیصل  قریشی،اعجاز اسلم اور دیگر ٹیم شامل ہیں جبکہ گوادر ڈولفن کی ٹیم میں زلفی بخاری ، علی زیدی سمیت مختلف شخصیات شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں