The news is by your side.

Advertisement

کیا باسط نے عائشہ کو شادی کے فوری بعد طلاق دے دی؟

اے آر وائی ڈیجیٹل کے ڈرامہ سیریل ’حبس‘ میں باسط (فیروز خان) نے شادی کے فوری بعد ہی عائشہ (اشنا شاہ) کو طلاق دے دی؟۔

ڈرامہ سیریل ’حبس‘ میں فیروز خان (باسط)، اشنا شاہ (عائشہ)، عائشہ عمر (روہا)، اسرا غزل (سعدیہ باسط کی والدہ)، جاوید شیخ، عمران اسلم، صبا فیصل (عائشہ کی والدہ)، حنا رضوی، دانیہ انور(بانو) ودیگر مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔

گزشتہ روز 9ویں قسط شیئر کی گئی جس میں دکھایا گیا کہ باسط اپنی والدہ سے متعلق ساری سچائی عائشہ (آفس کی ملازم) کو بتادیتے ہیں جس کے بعد وہ ان سے شادی کے لیے راضی ہوجاتی ہیں جبکہ عائشہ کی والدہ بیٹی کی شادی کے لیے لاکھوں روپے طلب کرتی ہیں۔

باسط اور عائشہ کی شادی کو لے کر باسط کی والدہ خوش ہوتی ہیں کیونکہ ان کے شوہر کی خواہش تھی کہ باسط کی شادی ہوجائے جس کے بعد وہ اپنی ازدواجی زندگی کے ساتھ ساتھ بزنس پر بھی دھیان دے سکے اور اسے بزنس کو ڈوبنے سے بچانے کے لیے قرضہ نہ لینا پڑے کیونکہ ان کے والد نے شرط رکھی تھی کہ باسط شادی کے بعد ہی وراثت کا حقدار ٹھہرے گا۔

ادھر عائشہ کی بہن بانو بھی بہن کی شادی کو لے کر خوش ہوتی ہیں اور کہتی ہیں کہ دیکھو قسمت اسے کہتے ہیں شادی میں پہلے کرنا چاہتی تھی لیکن دلہن تم بن رہی ہو۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Feroze Khan 🇵🇰 (@ferozekhan)

حبس کی دسویں قسط کے پرومو میں دکھایا گیا ہے کہ ’باسط شادی کے بعد عائشہ سے کہتے ہیں کہ آپ پر میری طرف سے آپ پر کوئی پابندی نہیں ہے میں رشتوں میں نجی معاملات کو بہت اہم سمجھتا ہوں۔‘

اس کے بعد عائشہ اپنی ساس کو کہتی ہیں کہ آپ تو جانتی ہوں گی جاب میں اپنی فیملی کو سپورٹ کرنے کے لیے کررہی تھی پھر باسط کی والدہ کہتی ہیں کہ باسط کو یہ منظور ہے۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Feroze Khan 🇵🇰 (@ferozekhan)

پرومو میں دکھایا گیا کہ عائشہ خواب دیکھ رہی ہوتی ہیں جس میں وہ باسط سے کہتی ہیں کہ آپ کو تو میں اس لیے پسند تھی ناں کہ مجھے اپنوں کا احساس ہے پھر مجھے اپنوں سے منہ موڑنے کا کیوں کہہ رہے ہیں پھر باسط لفافہ دے کر ان سے کہتے ہیں کہ یہ آپ کے لیے طلاق کے پیپرز ہیں اتنے میں عائشہ کی آنکھ کھل جاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں