ہیکرز نے چنیوٹ کے شہری کا بھی بینک اکاؤنٹ لوٹ لیا -
The news is by your side.

Advertisement

ہیکرز نے چنیوٹ کے شہری کا بھی بینک اکاؤنٹ لوٹ لیا

چنیوٹ: ہیکرز نے ایک اور شہری کا بینک اکاؤنٹ ہیک کر کے زندگی بھر کی کمائی لوٹ لی، چنیوٹ کے شہری نے چیف جسٹس سے انصاف کی اپیل کر دی۔

تفصیلات کے مطابق ہیکرز نے ایک اور شہری کا بینک اکاؤنٹ شکار کر لیا، چنیوٹ کے شہری عبداللہ کی زندگی بھر کی جمع پونجی لوٹ لی۔

ہیکر نے بینک کے آفیشل نمبر سے کال کی اور اکاؤنٹ کی معلومات اور پن کوڈ مانگا

ہیکر نے اس بار بینک کے آفیشل نمبر سے کال کر کے شہری سے اس کے اکاؤنٹ کی معلومات اور پن کوڈ مانگا۔

عبد اللہ کی طرف سے ہیکر کو تفصیلات کی فراہمی کے بعد ان کے اکاؤنٹ سے ہیکر نے پونے 6 لاکھ روپے اپنے اکاؤنٹ میں ٹرانسفر کر لیے۔

لٹنے والے شہری عبد اللہ نے بینک کے عملے پر تعاون نہ کرنے کا الزام لگا دیا، ان کا کہنا تھا کہ بینک کا عملہ ان کے ساتھ تعاون نہیں کر رہا ہے۔

عبد اللہ نے وزیرِ اعظم عمران خان اور چیف جسٹس پاکستان میاں ثاقب نثار سے انصاف فراہم کرنے کی اپیل کر دی۔ کہا میری عمر بھر کی کمائی لوٹی گئی ہے، مجھے انصاف فراہم کیا جائے۔


یہ بھی پڑھیں:  ہیکر نے ریٹائرڈ سائنس دان کے اکاؤنٹ سے 30 لاکھ روپے نکال لیے


یاد رہے کہ گزشتہ روز خان ریسرچ لیبارٹریز (کے آر ایل) کے ریٹائرڈ چیف سائنٹسٹ ڈاکٹر یوسف خلجی کے اکاؤنٹ سے بھی 30 لاکھ روپے غائب کر دیے گئے تھے۔

بزرگ شہری نے چیف جسٹس پاکستان ثاقب نثار سے واقعے کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ ان کے ساتھ بینک فراڈ ہوا ہے۔

ڈاکٹر یوسف خلجی کا کہنا تھا کہ ان کے پنشن اکاؤنٹ سے 25 اور 26 اکتوبر کو 30 لاکھ روپے نکلوائے گئے ہیں، اور بینک حکام اور ایف آئی اے کو درخواستیں دیں لیکن کوئی شنوائی نہیں ہوئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں