The news is by your side.

Advertisement

خیبرپختونخواہ میں ہماری حکومت ہوتی تو11ماہ میں میٹروبس بنادیتے‘شہبازشریف

ملتان : وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے کہ پشاورمیں 2014 میں میٹرو بس کا اعلان ہوا جو اب تک شروع نہیں ہوئی، خیبرپختونخواہ میں ہماری حکومت ہوتی تو11ماہ میں میٹرو بس بنا دیتے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے ملتان میں اسپیڈوبس سروس کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ملتان کے تاریخی شہر میں تاریخی منصوبے کا افتتاح ہوا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ جنوبی پنجاب کو وسطی پنجاب کےبرابرلانے پر بھرپورتوجہ ہے، اسپیڈوبس جنوبی پنجاب کےعوام کے لیے ایک تحفظ ہے۔

شہبازشریف نے کہا کہ شہریوں کواسپیڈوبس سروس سےعالمی معیارکی سہولتیں ملیں گی۔ انہوں نے کہا کہ عوامی فلاح کے منصوبے کو جنگلہ بس کہا گیا۔


بارہ اکتوبر1999 کاآمرانہ اقدام ترقی روکنے کی سازش تھی‘ شہبازشریف


وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ 2014 میں دھرنے دے کرملک کا نظام درہم برہم کیا گیا جبکہ لاہورمیٹروکی مخالفت کرنے والوں نے پشاورمیٹروبس کا اعلان کیا۔

شہبازشریف نے کہا کہ پشاورمیں 2014میں میٹروبس کا اعلان ہوا جو اب تک شروع نہیں ہوئی، خیبرپختونخواہ میں ہماری حکومت ہوتی تو11ماہ میں میٹرو بس بنا دیتے۔ انہوں نے کہا کہ مخالفین نے سی پیک میں رکاوٹ ڈالنے کی بھرپور کوشش کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں