The news is by your side.

Advertisement

اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس، گندم کی امدادی قیمت مقررکرنے کا معاملہ کل تک مؤخر

اسلام آباد : مشیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیر صدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں گندم کی امدادی قیمت 1400 روپے فی من مقرر کرنے کا معاملہ کل تک مؤخر کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق مشیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ کی زیر صدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں چار نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا اور گندم کی امدادی قیمت1400روپےفی من مقررکرنے کا معاملہ کل تک مؤخر کردیا گیا۔

گندم کی امدادی قیمت کے تعین کیلئے ای سی سی کاخصوصی سیشن کل دوپہرکوہوگا، خصوصی سیشن میں آٹےکی قیمت کم سےکم سطح تک رکھنےکیلئےقابل عمل تجاویززیرغورآئیں گی۔

ای سی سی نے پاورڈویژن کیلئے 20ارب روپے کا خصوصی ریلیف پیکج منظورکرلیا اورکہا پاور ڈویژن جون تک 5برآمدی سیکٹرز کو سستی بجلی فراہم کرتا رہےگا۔

ذرائع کا کہنا ہے اجلاس میں پیٹرولیم شعبے سےمتعلق تجاویز کاجائزہ لیا گیا اور نیشنل ٹیلی کمیونیکشن کارپوریشن کے آئندہ مالی سال کے بجٹ تخمینے پر بھی غور کیاگیا۔

گذشتہ اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں ایچ ای سی کےلیے5 ارب روپے کی ضمنی تکنیکی گرانٹ ، اسٹریٹجک ڈیویلپمنٹ پلاننگ سیل کےلیےڈیڑھ کروڑ کی گرانٹ اور ایئر فورس کیلئے انٹرنل سیکیورٹی ڈیوٹی الاونس کیلئے کی منظوری دی گئی تھی۔

مزید پڑھیں : اقتصادی رابطہ کمیٹی کااجلاس ، ایچ ای سی کیلئے5 ارب روپے کی گرانٹ منظور

کمیٹی کےاجلاس میں کے الیکٹرک کے سہ ماہی ٹیرف ایڈجسٹمنٹ کے معاملہ بھی زیر غور آیا تھا ، جس پر ای سی سی نے معاملے پر کمیٹی قائم کرتے ہوئے کہا تھا کہ آئندہ ہفتے دوبارہ غور ہوگا۔

کمیٹی نے قانونی چینلز کے زریعے ترسیلات زر بڑھانے سے متعلق تجاویز کی بھی منظوری دی تھی جبکہ اجلاس میں سعودی عرب کے نجی شعبہ کی طوارقی اسٹیل مل کی بحالی اور بلوچستان کے زرعی ٹیوب ویل کےلئے سبسڈی پرغور کیا گیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں