The news is by your side.

Advertisement

حفیظ شیخ کی وزیر اعظم سے ملاقات کے بعد وزارت سے متعلق اہم فیصلہ

اسلام آباد: وزیر خزانہ حفیظ شیخ نے وزیر اعظم عمران خان سے ملاقات کے بعد وزارت سے مستعفی نہ ہونے کا فیصلہ کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان سے آج وزیر خزانہ عبدالحفیظ شیخ نے اہم ملاقات کی، جس میں وزیر اعظم نے حفیظ شیخ پر مکمل اعتماد کا اظہار کیا۔

ملاقات کے بعد عبدالحفیظ شیخ نے وزارت سےاستعفیٰ نہ دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

وزیر اعظم کی جانب سے حفیظ شیخ کو کام جاری رکھنے کی ہدایت کی گئی ہے، وزیر اعظم نے ملاقات میں کہا کہ پاکستان کی معیشت کو بہتر بنانے میں حفیظ شیخ کا اہم کردار ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق حفیظ شیخ بطور وزیر خزانہ ذمہ داریاں بدستور انجام دیتے رہیں گے۔

واضح رہے کہ سینیٹ انتخابات میں حفیظ شیخ اسلام آباد کی جنرل نشست پر پی ٹی آئی کے امیدوار تھے، تاہم پاکستان پیپلز پارٹی کے امیدوار سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے مقابلے میں انھوں نے نشست ہاری۔

انتخاب ہارنے کے بعد اپوزیشن کی جانب سے ان پر عہدے کے حوالے سے بھی تنقید کی جا رہی تھی، کہ ان کی ہار دراصل وزارت خزانہ میں ان کی کارکردگی کا بھی عکس ہے، جس کی وجہ سے ان پر دباؤ آ پڑا تھا۔

تاہم وزیر اعظم پاکستان کے ساتھ ملاقات میں وزیر اعظم کی جانب سے ان پر واضح طور پر اعتماد کا اظہار کیا گیا ہے۔ حفیظ شیخ کو سینیٹ الیکشن میں کامیابی کی امید پر 6 ماہ کے لیے وفاقی وزیر خزانہ بنایا گیا تھا، تاہم وہ سینیٹ الیکشن میں شکست پر 11 جون کے بعد وفاقی وزیر نہیں رہیں گے، اور 11 جون کے بعد بطور مشیر خزانہ ذمہ داریاں نبھاتے رہیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں