The news is by your side.

Advertisement

حج فلائٹ کے کرائے کتنے ہوں گے؟

کراچی: حج آپریشن برائے سال 2022 کے لیے قومی ایئر لائن (پی آئی اے) نے کرایہ اور قواعد جاری کر دیے۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے نے حج آپریشن برائے سال 2022 سے متعلق کرائے اور قواعد جاری کر دیے، قومی ایئر لائن کا حج آپریشن 6 جون سے متوقع ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پی آئی اے نے حج آپریشن پروازوں کا کرایہ نارتھ اور ساؤتھ ریجن کے تحت مقرر کر دیا ہے، تمام کرائے امریکی ڈالر کی کرنسی کے مساوی روپے میں ادا کرنا ہوں گے۔

کوئٹہ کراچی پر مشتمل ساؤتھ ریجن سے کم سے کم کرایہ 810 ڈالر جب کہ کوئٹہ، کراچی ساؤتھ ریجن میں زیادہ سے زیادہ 1100 ڈالر کے مساوی کرایہ مقرر کر دیا گیا ہے۔

لاہور، اسلام آباد، ملتان، پشاور پر مشتمل نارتھ سیکٹر کے لیے کم سے کم کرایہ 860 ڈالر، جب کہ زیادہ سے زیادہ کرایہ 1150 ڈالر کے مساوی مقرر کیا گیا ہے۔

پی آئی اے کا فلائٹ آپریشن 31 مئی کو شروع ہونا تھا تاہم وزارت مذہبی امور کی جانب سے فلائٹ شیڈول جاری نہ ہونے کی وجہ سے فلائٹ آپریشن تاخیر کا شکار ہو گیا ہے، اور اب 6 جون سے فلائٹ آپریشن متوقع ہے۔

پاکستان سے مدینہ، جدہ کے لیے پروازیں 3 جولائی تک جاری رہیں گی، جب کہ بعد از حج آپریشن 14 جولائی سے 13 اگست تک جاری رہے گا۔

ایگزیکٹو اکانومی کلاس حجاج کو 40 کلو بیگج، 7 کلو ہینڈ کیری کی اجازت ہوگی، جب کہ اکانومی کلاس حجاج کو 35 کلو بیگج، 7 کلو سامان ہینڈ کیری کی اجازت ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں