The news is by your side.

Advertisement

ناکام حکومت کوگرانےکیلئےمشقت برداشت کررہےہیں، مولانا فضل الرحمان

اسلام آباد: جمعیت علماء اسلام (ف) کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے کہا ہے کہ حج 5 لاکھ کا ہوگیا اور سکھوں کے لیے مذہبی مقام کی زیارت مفت اور ویزہ فری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ حکومت کی پالیسیوں میں تضاد ہے،ایک طرف کشمیرکی بات کرتےہیں اور دوسری طرف کرتارپورکے راستے بھارت سے پینگیں بڑھا رہے ہیں، کرتارپور رداہداری کی زمینیں قادیانی خرید رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ حج مہنگاہوگیااورسکھوں کیلئےپاکستان کی زیارت مفت ہوگئی یہ باتیں آصف زرداری نےکی تھیں توانہیں ملک دشمن کہاگیا۔

مولانا فضل الرحمان نے کہا کہ افغانستان میں پاکستانی سفارتکاروں کوہراساں کرنےپروزارت خارجہ خاموش ہے، موجودہ حکومت ایسےواقعات پراحتجاج تک نہیں کررہی، ملک مزیدنقصان برداشت کرنےکامتحمل نہیں ہوسکتا۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ حکمرانوں کوایک دن بھی مزیدبرداشت نہیں کرسکتے ہم ناکام حکومت کو گرانے کیلئے مشقت برداشت کررہےہیں ایسی آئینی حکومت چاہتےہیں جوآئین کی عکاس ہو۔

جے یوآئی (ف) کے سربراہ کا کہناتھا کہ تکلیف دہ مراحل تھےجب کارکنان بارش میں یہاں موجودتھے آج پورادن ٹھنڈےموسم کےباوجود کارکنان ڈٹےرہے، یہ اجتماع تماش بینوں کانہیں اصولوں پرکھڑےہونےوالوں کاہے،ہم اسی طرح ڈٹےرہےتویقیناًاپنےمقاصدمیں کامیاب ہوں گے۔

انہوں نے اعلان کیا کہ 12ربیع الاول کومارچ کوسیرت الطیبہ کانفرنس میں تبدیل کردیں گے۔

مولانا فضل الرحمان کا مزید کہنا تھا کہ 9 نومبرکواقبال کےدن ہمارے حکمران کرتارپورکھول رہےہیں، کیاآئندہ موجودہ حکمرانوں کی وجہ سے9 نومبرکورنجیت سنگھ ڈےمنائیں گے؟

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں