site
stats
پاکستان

پی آئی اے حج آپریشن کی تیاریوں میں ناکام

Hajj operation

کراچی: قومی ایئرلائن حج آپریشن کے سلسلے میں مطلوبہ تعداد میں ویزے حاصل نہ کرسکی‘ جس کے سبب حج آپریشن متاثر ہونے کا خدشہ پیدا ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے 24 جولائی سے شروع ہونے والے حج آپریشن کے لیےدرکار 345 ویزے حاصل کرنے میں ناکام رہی ہے جس کے سبب آزمینِ حج کو مشکلات پیش آنے کا اندیشہ ہے۔

معاملے کی نزاکت کے پیشِ نظر وزیراعظم کے مشیر برائے ہوا بازی سردار مہتاب کراچی پہنچ گئے ہیں اور پی آئی اے انتظامیہ ان کے ساتھ سر جوڑ کر بیٹھ گئی ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی آئی اے نے سعودی ایوی ایشن کو حج آپریشن میں استعمال ہونے والے پروازوں کا شیڈول نہیں دیا تھا جس کے سبب سعودی گراونڈ سروسز نے پی آئی اے کو ویزے بھی جاری نہیں کیے۔


پی آئی اے کے حج آپریشن کو حتمی شکل دے دی گئی


خیال رہے کہ پی آئی اے کا حج آپریشن 24 جولائی سے شروع ہو کر 26 اگست تک عازمین کو حجاز مقدس تک پہنچانے کے لیے جاری رہے گا جس کی لیے تیاریاں مکمل ہونے کی نوید سنائی گئی تھی۔

پی آئی اے اس سال 133 سے زائد پروازوں کے ذریعے 75 ہزار سے زائد عازمین کو حجاز مقدس پہنچائے گی۔ 56 ہزار سے زائد سرکاری اسکیم کے تحت جبکہ 25 ہزار سے زائد عازمین پرائیوٹ اسکیم کے تحت سعودی عرب جائیں گے۔

حج آپریشن کے دوسرے مرحلے میں حجاج کرام کی واپسی کا عمل 6 ستمبر سے شروع ہوگا اور 5 اکتوبر تک جاری رہے گا۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top