The news is by your side.

Advertisement

کل عمران خان سندھ کے لیے اہم پیغام لیکر آرہے ہیں،حلیم عادل شیخ

گھوٹکی : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما حلیم عادل شیخ کا کہنا ہے کل عمران خان سندھ کےلیےاہم پیغام لیکرآرہےہیں، :وزیراعظم سندھ کونئےپاکستان میں شامل کرچکے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق گھوٹکی میں پاکستان تحریک انصاف کے رہنما حلیم عادل شیخ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا علی گوہر مہر چند اہم خاندانوں میں شامل ہے، مہرخاندان ماضی میں ملکی سرحدوں کی حفاظت کرچکاہے۔

حلیم عادل شیخ کا کہنا تھا تھرپارکرمیں بچےغذائی قلت سےمررہےہیں، کل عمران خان سندھ کےلیےاہم پیغام لیکرآرہےہیں، وزیراعظم سندھ کونئےپاکستان میں شامل کرچکےہیں۔

اٹھارویں ترمیم کے حوالے سے رہنما پی ٹی آئی نے کہا 18 ویں ترمیم پاؤں کی زنجیر نہیں بن سکتی۔

دوسری جانب جی ڈی اے رہنماسردارعلی گوہر مہر کا کہنا تھا کہ گھوٹکی میں گیس کےذخائرہیں لیکن مقامی لوگ اس سےمحروم ہیں، گھوٹکی سےحاصل ریونیوکاحصہ گھوٹکی کوہی نہیں ملتا، یپلزپارٹی میں ہوتےہوئےاپنی حکومت کےخلاف احتجاج کرتارہا۔

مزید پڑھیں : وزیر اعظم گھوٹکی میں جلسے سے خطاب کریں گے

خیال رہے وزیراعظم عمران خان کل گھوٹکی کی تحصیل خان گڑھ پہنچیں گے، جہاں وہ پارٹی رہنماؤں سے ملاقات کریں گے اور سندھ کی سیاسی صورتحال پر مشاورت بھی کریں گے، عمران خان کو جی ڈی اے رہنماسردارعلی گوہر مہر نے آنے کی دعوت دی تھی۔

وزیر اعظم گھوٹکی میں جلسے سے خطاب کریں گے ، گوہرپیلس اور پنڈال سجانے کی تیاری جاری ہے ، پنڈال میں 4 ہزار مہمانوں کے بیٹھنے کا انتظام کیاگیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں