The news is by your side.

Advertisement

ماضی کی حکومت نے معیشت کا بیڑا غرق کیا، مشکلات جلد ختم ہوجائیں گی، حماد اظہر

اسلام آباد: وزیر مملکت برائے ریونیو حماد اظہر نے کہا ہے کہ گزشتہ حکومت نے معیشت کا بیڑا غرق کیا، ماضی کی حکومتیں جو کرکے گئیں اس کے اثرات ہم بھگت رہے ہیں، مشکلات جلد ختم ہوجائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر مملکت برائے ریونیو حماد اظہر نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ اسحاق ڈار نے معیشت سے متعلق غلط اعداد و شمار پیش کیے، ن لیگ کی حکومت کو موجودہ خساروں کا سامنا نہیں تھا، مہنگائی میں اضافہ روپے کی قدر میں کمی سے ہوا۔

حماد اظہر نے کہا کہ گزشتہ حکومت کا بگاڑ بہت زیادہ تھا، نکلنے میں وقت لگے گا، ہماری پالیسیاں پرانے بگاڑ سے متاثر ہورہی ہیں، اسحاق ڈار صرف قوم سے نہیں کابینہ سے بھی جھوٹ بولتے تھے۔

انہوں نے کہا کہ زرداری، اومنی اور حمزہ شہباز کیس میں کوئی فرق نہیں ہے، حمزہ شہباز اپنے کیسز سے توجہ ہٹانے کے لیے ایسی باتیں کررہے ہیں، یہ جتنا مرضی رو لیں، این آر او نہیں ملے گا۔

مزید پڑھیں: سابقہ ادوار میں پاکستان کی معیشت کو تباہ کیا گیا: حماد اظہر

وزیر مملکت نے کہا کہ ن لیگ کے آخری 7 ماہ میں روپے کی قدر 17 فیصد کم ہوئی، اسٹاک مارکیٹ میں کمی کا رجحان گزشتہ دور حکومت سے شروع ہوا، پی ٹی آئی کے دور میں زرمبادلہ کے ذخائر میں اضافہ ہوا۔

حماد اظہر نے کہا کہ میاں صاحب راتوں رات نظریاتی ہوگئے ہیں، مولانا فضل الرحمان اور آصف زرداری بھی مل رہے ہیں، ن لیگ، پی پی، مولانا صاحب کی ملاقاتیں دراصل مفادات کے لیے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ معیشت کے تین فیز ہیں، پہلا فیز دیوالیہ سے بچانا تھا جس میں کامیاب ہوئے، معیشت کے استحکام کا فیز ڈیڑھ سال تک چلے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں