The news is by your side.

Advertisement

دبئی، ولی عہد حمدان بن راشد 2017 کی پُر اثر شخصیت منتخب

دبئی : متحدہ عرب امارات کے شہزادے حمدان بن راشد المکتوم کو (Linkedln)  پُر اثر اور بارسوخ شخصیت برائے 2017 کے اعزاز سے نوازا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر متحرک دبئی کے ولی عہد حمدان بن راشد المکتوم کو سماجی رابطے کی ویب سائیٹ لینکڈ اِن نے 2017 کی اثر و رسوخ رکھنے والی شخصیت قرار دیا ہے جس کا اعلان باقاعدہ طور پر آج کیا گیا ہے اس فہرست پانچ سو افراد پر مشتمل اس فہرست میں بل گیٹس، ڈیوڈ کیمرون اور کئی ممالک کے سربراہان بھی شامل ہیں۔

 

 

سماجی رابطے کی دیگر ویب سائیٹس، فیس بک، ٹویٹر، انسٹاگرام کی طرح لنکڈان میں بھی ولی عہد حمدان بن راشد تواتر کے ساتھ اپنی سرگرمیوں سے متعلق پوسٹس کا اشتراک کرتے رہے ہیں جنہیں کافی سراہا جاتا ہے اور پر پوسٹ کو پسند اور تبصرہ کرنے والوں کی تعداد ہزاروں تک پہنچ جاتی ہے۔

 

ولی عہد حمدان بن راشد المکتوم حکومتی امور میں مصروف ترین دن گذارنے کے باوجود سماجی کاموں اور اصلاحی تحریکوں میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیتے ہیں اور چیلینج قبول کرنا ان کے مشغلوں میں شامل ہیں چنانچہ اُن کے اسٹنٹ سے متعلق پوسٹس صارفین کو خوب بھاتی ہیں۔

 

 

جازب نظر ولی عہد حمدان بن راشد المکتوم کی انہی سرگرمیوں نے انہیں عرب دنیا سے تعلق رکھنے والے دیگر شہزادوں سے ممتاز کر رکھا ہے وہ سوشل میڈیا پر لوگوں سے تبادلہ خیال بھی کرتے ہیں اور اپنے خیالات و نظریات کا برملہ اظہار بھی کرتے ہیں جس کے باعث وہ سوشل میڈیا کی ہر دلعزیز شخصیت بن گئے ہیں۔

 

ولی عہد حمدان بن راشد المکتوم کی خطرناک سرگرمیوں کی تصاویر


 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں