site
stats
انٹرٹینمںٹ

حمزہ علی عباسی کا ماہرہ خان پر ہلکا پھلکا تشدد

کراچی : پاکستان میں آج کل ایک موضوع زیرِبحث ہے کہ شوہر اپنی بیوی پر ہلکا پھلکا تشدد کرسکتا ہے، پاکستانی اداکار حمزہ علی عباسی اور اداکارہ ماہرہ خان نے ایک ویڈیو میں اسکا عملی مظاہرہ کرکے دیکھایا کہ کس طرح ایک عورت پر ہلکا پھلکا تشدد کیا جا سکتا ہے اور اس کا کیا رد عمل آسکتا ہے۔

Try beating me lightly! @mahirahkhan

A video posted by Hamza Ali Abbasi (@hamzaaliabbasiofficial) on

پاکستانی اداکار حمزہ علی عباسی اور ماہرہ خان نے ایک مزاحیہ ویڈیو اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ ہر شئیر کی، جس میں وہ حال ہی میں اسلامی نظریاتی کونسل کی جانب سے حقوق نسواں کے حوالے سے پیش کی جانے والی تجاویز کے خلاف نظر آئے۔

اس ویڈیو میں دکھایا گیا کہ حمزہ ماہرہ پر تشدد کرنے کی کوشش کررہے ہیں، جس کے جواب میں ماہرہ نے حمزہ کی ہی زور دار پٹائی لگادی۔

Just for #kicks

A video posted by Mahira Khan (@mahirahkhan) on


یاد رہے کہ اسلامی نظریاتی کونسل نے حقوق نسواں بل کے لیے اپنی تجاویز پیش کی تھیں، جس میں شوہر کو بیوی پر ہلکے پھلکے تشدد کی اجازت بھی شامل تھی، سوشل میڈیا پر لوگوں نے اس تجویز کو شدید تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔

ٹوئیٹر پر بھی ہیش ٹیگ #TryBeatingMeLightly بھی معروف بین الاقوامی چینلز کی زینت بنا کہ کس طرح پاکستانی خواتین نے اس بل کو مسترد کیا، جس میں شوہروں کو اپنی بیویوں پر تشدد کی اجازت دی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top