site
stats
پاکستان

ہماری غیرت کوللکارا تو ڈٹ کرجواب دیں گے،حمزہ شہباز

لاہور : وزیراعلیٰ پنجاب کے صاحبزادے اور مسلم لیگ نون کے رکن قومی اسمبلی حمزہ شہباز نے کہا ہے ہماری غیرت کوللکارا تو ڈٹ کرجواب دیں گے، پاکستانیوں کی قربانیوں کو پیسوں میں نہ تولا جائے، شہیدوں کی قربانیوں پر کوئی سمجھوتہ نہیں کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلیٰ پنجاب کے صاحبزادے اور مسلم لیگ نون کے رکن قومی اسمبلی حمزہ شہباز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پاکستانیوں کی قربانیوں کوپیسوں میں نہ تولاجائے، تمام سیاسی جماعتوں کوبیٹھ کرحکمت عملی بنانی چاہئے۔

حمزہ شہباز کا کہنا تھا کہ شہیدوں کی قربانیوں پر کوئی سمجھوتہ نہیں کریں گے ، آج چین ہمارے ساتھ کھڑا ہے ، سی پیک پر کام ہورہاہے، ان شرم آنی چاہئےجن کےدھرنےسےچینی صدرکادورہ ملتوی ہوا۔

وزیراعلیٰ پنجاب کے صاحبزادے نے کہا کہ پاکستان کےعوام اوراداروں کےلئےواحد آپشن جمہوریت ہے ، جمہوریت کی گاڑی چلتی رہنی چاہئے اس کے علاوہ کوئی راستہ نہیں، جمہوریت کے تسلسل میں پاکستان کے تمام چینلجز کاحل ہے۔


مزید پڑھیں : اگرخود لڑتے رہے تو پاکستان کودشمنوں کی ضرورت نہیں ،حمزہ شہباز


مسلم لیگ ن کے رہنما کا کہنا تھا کہ پاکستان کوپہلے سے زیادہ اتحادکی ضرورت ہے، پاکستانی قوم ن لیگ اور دیگر سیاسی جماعتوں کو دیکھ رہی ہے ، اختلافات پس پشت ڈال کرانتخابات کی راہ ہموارکرنی چاہئے۔

انھوں نے مزید کہا کہ پاکستانی قوم ڈٹ کرایسی گیدڑبھبکیوں کوسامنا کرےگی، ہماری غیرت کوللکاراتوڈٹ کرجواب دیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top