بعض سیاسی عناصرافراتفری پھیلانے کی کوشش کررہےہیں‘ شہبازشریف -
The news is by your side.

Advertisement

بعض سیاسی عناصرافراتفری پھیلانے کی کوشش کررہےہیں‘ شہبازشریف

لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف کا کہنا ہے کہ ملکی ترقی وخوشحالی پہلے بھی مقدم ہے اور رہے گی لیکن بعض سیاسی عناصر افراتفری پھیلانے کی کوشش کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف سے مسلم لیگ ن کے رہنما حنیف عباسی نے ملاقات کی جس میں شہبازشریف نے کہا کہ دھرنا گروپ نے ہمیشہ ترقی کے سفر میں رکاوٹیں کھڑی کیں۔

شہبازشریف نے کہا کہ پی ٹی آئی عوام کی ترقی چاہتی ہے نہ ملک کی خوشحالی، انہوں نے کہا کہ عوام کی ترقی کے مخالفین کو ہرمحاذ پر ناکامی کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے کہا کہ عوام اپنے مسائل کا حل اورخوشحالی چاہتے ہیں انہوں نے کہا کہ رکاوٹیں ڈالنےوالوں کا محاسبہ عوام 2018 کے انتخابات میں کریں گے۔

دوسری جانب مسلم لیگ ن کے رہنما حنیف عباسی نے کہا کہ حکومت کے خلاف سازش کی جارہی ہے جبکہ عمران خان اور شیخ رشید قوم کو گمراہ کررہے ہیں۔

حنیف عباسی کا کہنا تھا کہ نوازشریف کا قصور یہ تھا کہ سی پیک بنایا اور پنجاب میں سڑکوں کے جال بجھا دیے۔


بلاخوف کہہ سکتاہوں شفافیت نے نوازشریف کے گزشتہ ادوار کو مات کیا،شہبازشریف


واضح رہے کہ دو روز قبل وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف نےمسلم لیگ ن کے جنرل کونسل اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ کیا احتساب صرف ن لیگ کے لیے ہے، بلا خوف کہہ سکتا ہوں شفافیت نے نوازشریف کے گزشتہ ادوار کو مات دیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں