The news is by your side.

Advertisement

حنیف عباسی کی طبیعت سنبھل گئی، واپس جیل منتقل

 لاہور: مسلم لیگ ن کے رہنما حنیف عباسی کو گنگا رام اسپتال میں طبی سہولیات فراہم کرنے کے بعد واپس کیمپ جیل منتقل کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ایفی ڈرین کیس میں سزا یافتہ مسلم لیگ کے رہنما حنیف عباسی کو سانس لینے میں دشواری کا سامنا تھا جس کے بعد جیل انتظامیہ نے انہیں کنگا رام اسپتال منتقل کیا۔

ڈاکٹرز کے مطابق حنیف عباسی کو جب اسپتال لایا گیا انہیں سانس لینے میں دشواری تھی جبکہ الرجی کا مرض بھی سامنے آیا جس کی ادویات فراہم کردی گئیں۔

علاج و معالجے کی سہولیات ملنے کے بعد لیگی رہنما کی طبیعت سنبھل گئی جس کے بعد انہیں گنگا رام اسپتال سے دوبارہ کیمپ جیل منتقل کردیا گیا۔

مزید پڑھیں: حنیف عباسی کی سزا معطلی اپیل کی سماعت کرنے والا بینچ تحلیل

یاد رہے کہ گزشتہ سال 21 جولائی کو انسداد منشیات عدالت نے ایفی ڈرین کیس کا فیصلہ سناتے ہوئے مسلم لیگ ن کے رہنما کو مجرم قرار دے کر عمر قید کی سزا سنائی تھی۔

عدالت نے اپنے حکم میں حنیف عباسی کو عمرقید اور10 لاکھ روپے جرمانے کی سزا سنائی تھی، مسلم لیگ کے رہنما کو سزا سنانے کے بعد اے این ایف نےگرفتار کرلیا تھا۔ بعدازاں رہنما مسلم لیگ ن حنیف عباسی کو اڈیالہ جیل منتقل کردیا گیا تھا۔

بعد ازاں حنیف عباسی نے لاہور ہائی کورٹ میں سزا معطلی کے لیے درخواست دائر کی تھی جس کی سماعت کرنے والا بینچ تحلیل ہوگیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں