The news is by your side.

سعودی عرب: عازمین حج کے لیے ایک اور سہولت

ریاض: رواں برس حج کے دوران مکہ مکرمہ سے مدینہ منورہ تک چلنے والی حرمین ایکسپریس ایک گھنٹے کے دوران 72 ہزار عازمین کو ان کی منزل تک پہنچائے گی۔

اردو نیوز کے مطابق حرمین ایکسپریس انتظامیہ کے ڈائریکٹر جنرل انجینیئر یاسر خواجی کا کہنا ہے کہ حج سیزن کے دوران 17 ٹرینیں چلائی جائیں گی، ایک گھنٹے میں 72 ہزار عازمین کو حرمین ایکسپریس کے ذریعے سفر کی سہولت مہیا ہوگی۔

یاسر خواجی نے یہ وضاحتی بیان نئے حج سیزن میں کرونا وبا سے پہلے کے کوٹے کی بحالی کے حوالے سے دیا ہے، اس بحالی سے بیرون مملکت سے آنے والے عازمین کی تعداد بڑھے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ سعودی عرب میں ریلوے لائن کمپنی سار مکہ مکرمہ اور مدینہ منورہ ٹرین کے ذریعے عازمین حج کو آمد و رفت کی سہولت فراہم کرے گی۔ منیٰ، مزدلفہ اور عرفات میں بھی سفر کی سہولت ہوگی۔

یاسر خواجی کا کہنا تھا کہ حرمین ایکسپریس گاڑیوں اور بسوں کے مقابلے میں عازمین کو مکہ سے مدینہ اور مدینہ سے مکہ ریکارڈ وقت میں منتقل کرے گی، ایک شہر سے دوسرے شہر کا سفر ڈھائی گھنٹے میں طے ہوگا، یہ سفر گاڑیوں اور بسوں کے مقابلے میں محفوظ بھی ہوگا۔

انہوں نے مزید کہا کہ پچھلے سال ٹرین کے ذریعے عازمین کو سفر کی سہولت فراہم کرنے کی کوششیں کامیاب رہی تھی، 1.35 ملین سے زیادہ حجاج نے ٹرین سے سفر کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں