The news is by your side.

Advertisement

خواتین کے خلاف نازیبا کلمات، پانڈیا اور لوکیش راہول معطل

سڈنی: بھارتی کرکٹ ٹیم کے کھلاڑی ہردیک پانڈیا اور لوکیش راہول کو خواتین کے خلاف نازیبا کلمات ادا کرنا مہنگا پڑگیا، بی سی سی آئی نے دونوں کرکٹرز کو معطل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ٹی وی شو ’کافی ود کرن‘ میں سوالات کے جوابات دیتے ہوئے پانڈیا اور لوکیش راہول خواتین کے خلاف نازیبا کلمات ادا کرگئے جس کی پاداش میں بی سی سی آئی نے ایکشن لیتے ہوئے دونوں کھلاڑی کو معطل کرکے آسٹریلیا سے واپس بلالیا۔

دونوں کے متنازعہ انٹرویو پر سوشل میڈیا اور بھارتی تنظیموں کی جانب سے شور کیا گیا تو بی سی سی آئی جاگا، پانڈیا اور راہول نے معافی بھی مانگی جو کام نہ آسکی اور ان کے خلاف انکوائری شروع کردی گئی ہے۔

ہردیک پانڈیا اور لوکیش راہول کو آسٹریلیا میں ون ڈے سیریز میں حصہ لینا تھا تاہم ویرات کوہلی الیون کو اب پانڈیا اور راہول دستیاب نہیں ہوں گے۔

مزید پڑھیں: بھارتی کرکٹر کی اہلیہ کا شوہر پر سنگین الزام

ہردیک پانڈیا کی مداح کا کہنا تھا کہ وہ ایک ابھرتے ہوئے کھلاڑی ہیں انہیں اس شو میں ایک اچھا پیغام دینا چاہئے تھا مگر انہوں نے لڑکیوں کے بارے میں ایسے ریمارکس دئیے جسے سن کر افسوس ہوا۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق دونوں کھلاڑیوں کو 2 ون ڈے میچز کے لیے معطل کردیا گیا ہے اور شوکاز جاری کرکے انکوائری شروع کردی گئی ہے۔

واضح رہے کہ آل راؤنڈر پانڈیا نے کرن جوہر کو اپنے فلرٹ کرنے کے جوہر بتائے تھے جب کہ راہول نے محفوظ بیٹنگ سے محفوظ جنسی تعلقات کی بات کی تھی۔

پانڈیا کا کہنا تھا کہ والدین نے ایک پارٹی میں مجھ سے پوچھا کون سی لڑکی پسند ہے تو میں نے کہا یہ سب ہی، ان سب سے میرا کبھی نہ کبھی تعلق رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں