The news is by your side.

مائیکل وان کی بھارتی ٹیم پر تنقید، ہاردک پانڈیا کا ردعمل

انگلینڈ ٹیم کے سابق کپتان مائیکل وان نے بھارتی ٹیم کی کارکردگی کو تنقید کا نشانا بنایا تھا جس پر نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز میں کپتانی کے فرائض انجام دینے والے آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا کا  ردعمل سامنے آیا ہے۔

کپتان مائیکل وان کی تنقید پر ہاردک پانڈیا نے ردعمل دیا اور کہا کہ ہمیں کسی کو کچھ ثابت کرنے کی ضرورت نہیں ہے، جب ٹیم اچھا پرفارم نہیں کرتی تو ہر کوئی اپنی رائے دیتا ہے جس کی ہمیں عزت کرنی چاہیے۔

آل واؤنڈر ہاردک پانڈیا کا کہنا ہے کہ لوگوں کے مختلف خیالات ہوتے ہیں، مجھے نہیں لگتا کہ ہمیں کسی کو کچھ ثابت کرنے کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ یہ ایک کھیل ہے جس کے لیے آپ بہتر کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں، ہمیں کچھ چیزوں پر کام کرنے کی ضرورت ہے، ان پر کام جاری ہے، مستقبل میں اسے درست کریں گے۔

واضح رہے کہ مائیکل وان نے دی ٹیلی گرام میں لکھے گئے آرٹیکل میں کہا تھا کہ 2023 کے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے لیے بھارت کے لوگ بھارتی ٹیم کو فیورٹ قرار دیں گے جو انتہائی فضول ہوگا۔

سابق انگلش کپتان نے اپنے کالم میں مزید لکھا کہ انگلینڈ ٹیم کسی بھی سوال کے بغیر شکست دینے والی ٹیم ہوگی اور آئندہ چند سالوں تک یہی سلسلہ چلتا رہے گا، اگر میں بھارتی ٹیم کو دیکھ رہا ہوتا تو میں انہیں انگلینڈ کی ٹیم سے سیکھنے کی تجویز دیتا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں