The news is by your side.

ڈونس کیخلاف کامیاب منصوبہ حارث نے بتا دیا

انگلینڈ کے لیام ڈوسن کی قمیتی وکٹ حاصل کر کے میچ کا پانسہ پلٹنے والے حارث روف کا کہنا ہے کہ منصوبہ بنا لیا تھا جو کامیاب رہا۔

انگلینڈ کے خلاف چوتھے ٹی ٹوئنٹی میں میچ کا پانسہ قومی ٹیم کے حق میں پلٹنے والے فاسٹ بولر حارث روف کو مین آف دی میچ قرار دیا گیا۔

انگلینڈ کی ٹیم 167 رنز کے مقابلے میں 163 رنز بناکر آؤٹ ہوگئی، حارث روف کے شاندار اوور نے میچ کا نقشہ تبدیل کیا۔

حارث رؤف نے دو گیندوں پر دو وکٹیں لیکر میچ کا پانسہ پلٹا، اس سے قبل انگلینڈ کے جارح مزاج بیٹر لیام ڈاسن نے محمد حسنین کے اوور میں 25 رنز بٹور کر میچ کو انگلینڈ کی جھولی میں ڈال دیا تھا۔

میچ کے اختتام پر گفتگو کرتے ہوئے حارث روف نے کہا کہ جب حسنین بولنگ کا اوور چل رہا تھا تو ڈوسن کے خلاف منصوبہ بنا لیا تھا آئیڈیا تھا کہ کہاں پر بال کرنی ہے کوشش تھی کہ وکٹ حاصل کروں اور منصوبے کے مطابق بولنگ کی تو کامیابی حاصل ہوئی۔

فاسٹ بولر کا کہنا تھا کہ ہم نے ہار نہیں مانی تھی یقین تھا کہ کچھ کر سکتے ہیں ڈوسن کی وکٹ لینے کے بعد اعتماد آیا تو اگلی ہی گیند پر دوسری وکٹ مل گئی، دباو ضرور ہوتا ہے لیکن انٹرنیشنل پلیئرز کو اسی پریشر کے لیے تیار کیا جاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وقت کے ساتھ ساتھ سیکھتے ہیں اپنی کوشش جاری ہے ساتھ ساتھ سیکھ رہا ہوں، شان ٹیٹ نے ریلکس رکھا ہے سری لنکا میں کافی تیاری کی کوشش تھی فٹنس پر کام کروں اور گیم کو سمجھوں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں