The news is by your side.

Advertisement

ہیری پوٹر فلم کا رون اب کیسا دکھائی دیتا ہے؟

ہیری پوٹر فلم سیریز ہالی ووڈ کی ماورائی داستان پر مبنی فلم تھی جس کے ریلیز ہوتے ہی اس کے کردار شہرت کے آسمان کی بلندیوں پر پہنچ گئے تھے۔ فلم سیریز کو بچے اور بڑے سب ہی نہایت شوق سے دیکھا کرتے تھے۔

فلم ہیری پوٹر سے اپنے فلمی کیریئر کا آغاز کرنے والے چائلڈ اسٹار بھی فلم کی مقبولیت کے ساتھ ساتھ مقبول ہوتے گئے اور بچوں کے پسندیدہ اداکار بن گئے۔

فلم کا مرکزی کردار ہیری پوٹر ڈینیئل ریڈ کلف نبھا رہے تھے جبکہ ان کے دو دوست ہرمائنی اور رون کا کردار ایما واٹسن اور روپرٹ گرنٹ ادا کر رہے تھے۔

وقت گزرتا چلا گیا، ڈینیئل ریڈ کلف اور ایما واٹسن نے ہالی ووڈ میں مضبوطی سے اپنے قدم جما لیے۔ ایما واٹسن کو اقوام متحدہ کی جانب سے خیر سگالی سفیر بھی مقرر کیا گیا۔

ہیری پوٹر کے دوست رون کا کردار ادا کرنے والے روپرٹ گرنٹ نے بھی کئی فلموں میں کام کیا تاہم وہ فلمیں زیادہ کامیاب نہ ہوسکیں۔ ان کی حالیہ تصویر دیکھ کر شاید آپ کو حیرت کا جھٹکا لگے کیونکہ اپنے بچپن کے برعکس وہ اب نہایت مختلف نظر آتے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ہالی ووڈ کے ہدایت کاروں اور پروڈیوسرز کی نظر انتخاب فلم کے لیے روپرٹ پر کم ہی جاتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں