The news is by your side.

Advertisement

حسن علی نے بھارتی لڑکی سے شادی کی تصدیق کردی

پہلی ملاقات میں ہی سامعہ کودل دے بیٹھا

گوجرانوالہ : قومی کرکٹر حسن علی نے بھارتی لڑکی سامعہ سے شادی کی تصدیق کرتے ہوئے کہا پہلی ملاقات میں ہی سامعہ کو دل دے بیٹھا اور انہیں شادی کی پیش کش کی، رخصتی دو سے تین مہینے بعد ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹرحسن علی نے اپنی شادی سےمتعلق خبروں کو سچ قرار دیتے ہوئے کہا کہ بھارتی لڑکی سامعہ سے شادی کرنے جارہا ہوں، شادی 20 اگست کودبئی میں ہوگی، اہلخانہ اورقریبی دوست شرکت کریں گے۔

حسن علی کا کہنا تھا میری اورسامعہ کی ملاقات دبئی میں ہی ہوئی تھی، مجھے سامعہ کی ایمانداری بہت پسند آئی تھی، سامعہ کی تصویر فیملی دباؤ کی وجہ سےشیئرنہیں کرسکتا، سوشل میڈیا پر آنے والی تصاویرمیں ایک اصلی ہے۔

قومی کرکٹر نے مزید کہا میں پاکستانی اسٹائل کی شیروانی پہنوں گا اور سامعہ بھارتی اسٹائل کی ساڑھی پہنیں گی، سامعہ کو پہلا کرکٹر میں ہی پسند ہوں گا کیونکہ انہیں کرکٹ پسند نہیں۔

مزید پڑھیں: شادی کی خبریں، 2 دن میں تمام تفصیلات بتادوں گا، حسن علی

ان کا کہنا تھا کہ پہلی ملاقات میں سامعہ کومیں نےہی شادی کی پیشکش کی تھی، تمام زندگی کے معاملات میرے بھائی ہی طے کریں گے۔

یاد رہے کہ چند روز قبل حسن علی کی شادی کی خبریں منظرعام پر آئی تھیں جس میں کہا گیا تھا کہ حسن علی بھارتی لڑکی سامعہ آرزو سے شادی کررہے ہیں۔

بعدازاں حسن علی نے ان خبروں کو بے بنیاد قرار دیا تھا اور ان کا کہنا تھا کہ مجھے پتا ہے کہ مداح جاننے کے لیے بے چین ہیں، میں دو دن میں تمام تفصیلات سے آگاہ کردوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں