The news is by your side.

Advertisement

کرکٹر حسن علی نے فٹنس ٹیسٹ اور کیمپ میں شرکت سے معذرت کرلی

لاہور : قومی کرکٹ ٹیم کے بالر حسن علی نے فٹنس ٹیسٹ اور کیمپ میں شرکت سے معذرت کرلی، نکاح کی مصروفیات کے باعث وہ فٹنس ٹیسٹ میں شرکت نہیں کر سکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹر حسن علی نے پی سی بی سے پری سیزن فٹنس ٹیسٹ اور کیمپ میں شرکت سے معذرت کرتے ہوئے چھٹی مانگ لی ہے کیونکہ ان کا بھارتی لڑکی سامیعہ سے 20 اگست کو دبئی میں نکاح ہونا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے گزشتہ روز پری سیزن کیمپ لگانے کا اعلان کرتے ہوئے 20 کھلاڑیوں کو اس میں طلب کیا جن میں حسن علی کا نام بھی شامل ہے۔ پی سی بی نے19 اور 20 اگست کو فٹنس ٹیسٹ لینے کا فیصلہ کیا ہے جس کے بعد22 اگست سے سابق کپتان مصباح الحق کی نگرانی میں17 روزہ کیمپ شروع ہوگا۔

ذرائع کے مطابق حسن علی نے بورڈ سے درخواست کی ہے کہ نکاح کی مصروفیات کی وجہ سے وہ فٹنس ٹیسٹ میں شرکت سے قاصر ہیں تاہم انہوں نے بورڈ حکام کو یقین دہانی کرائی ہے کہ دبئی سے واپسی پر وہ فٹنس دینے کے ساتھ کیمپ بھی جوائن کرلیں گے۔

خیال رہے حسن علی بھارتی لڑکی سےشادی کرنے والے چوتھے پاکستانی کرکٹرہوں گے، اس سے قبل ظہیر عباس، محسن حسن خان اور شعیب ملک بھارتی لڑکیوں سے شادی کرچکے ہیں۔

مزید پڑھیں : حسن علی نے بھارتی لڑکی سے شادی کی تصدیق کردی

پروگرام کے مطابق حسن علی اور ان کے گھر والے20 اگست کو دبئی پہنچیں گے اور اسی روز نکاح کی تقریب ہوگی، جس میں دونوں گھرانوں کے تقریبا 25 افراد کو مدعو کیا گیا ہے۔

حسن علی اور ان کے اہل خانہ کی 22 اگست کو وطن واپسی کا پلان ہے، نکاح کے بعد باقاعدہ رخصتی دو سے تین ماہ بعد ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں