The news is by your side.

Advertisement

ڈی جی آئی ایس پی آر کا حاصل بزنجو کے بیان پر دوٹوک مؤقف سامنے آگیا

راولپنڈی : ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل آصف غفور نے حاصل بزنجو کےبیان پر دوٹوک کہا کہ قومی ادارے کے سربراہ سے متعلق ریمارکس بے بنیاد ہیں۔

تفصیلات کے مطابق : ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل آصف غفور نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر میرحاصل بزنجو کے بیان پردو ٹوک موقف میں کہا قومی ادارےکےسربراہ سےمتعلق ریمارکس بےبنیاد اور افسوس ناک ہیں، ذاتی سیاسی مقاصدکیلئے جمہوری عمل پراعتراض کرنا جمہوریت کیلئے فائدہ مند نہیں ہے۔

یاد رہے چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کے خلاف اپوزیشن کی تحریک عدم اعتماد ناکام ہوگئی ہے ، جس کے ساتھ ہی وہ چیئرمین سینیٹ کے عہدے پر برقرار رہیں گے، قرارداد پر ووٹنگ کے دور ان میر حاصل بزنجو نے 50اور صادق سنجرانی نے 45ووٹ حاصل کئے ، پانچ ووٹ مسترد ہوئے۔

مزید پڑھیں : چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی کے خلاف تحریک عدم اعتماد ناکام

چیئرمین سینیٹ کے خلاف تحریک عدم اعتماد کی ناکامی کے بعد حکومتی اراکین نے ڈیسک بجا کر ایک دوسرے کو مبارکباد دی اور حکومتی اراکین کی جانب سے ایک سنجرانی سب پر بھاری کے نعرے لگائے گئے۔

اجلاس کےآغازپرقائد حزبِ اختلاف راجہ ظفر الحق نےتحریکِ پیش کی تواپوزیشن کے64 ارکان نےکھڑے ہو کرحمایت کی تھی، خفیہ رائےشماری ہوئی تو اپوزیشن درکار 53   ووٹ بھی حاصل نہ کرسکے۔

بعدازاں چیئرمین سینیٹ بننےکوبیتاب اپوزیشن کےامیدوارمیرحاصل بزنجوشکست کا صدمہ برداشت نہ کرسکے،الزام تراشیاں شروع کردیں تھیں اور کہا تھا کہ میں ہارا نہیں ہوں، میں جیت گیا ہوں ، تمام گیم میں شریک قوتوں کو اےپی سی میں بےنقاب کریں گے ، گورنرپنجاب اور وزیرخارجہ سینیٹ الیکشن کی اسٹرٹیجی بنارہےتھے ، گورنر اور وزیرخارجہ کا سینیٹ کےالیکشن سے کیا تعلق ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں