The news is by your side.

Advertisement

ابھرتے ہوئے نوجوان بولرحسن علی نے وقار یونس کا ریکارڈ توڑ دیا

ابو ظہبی : سری لنکا کے خلاف تیسرے ون ڈے میچ میں فاسٹ بولر حسن علی نے پانچ وکٹیں لے کر جہاں اپنی پچاس وکٹیں مکمل کرلیں وہیں سابق فاسٹ بولر وقار یونس کے ریکارڈ کو توڑ دیا.

تفصیلات کے مطابق ابوظہبی میں کھیلے جانے والے تیسرے ایک روزہ میچ میں پاکستان کی جانب سے حسن علی نے عمدہ باؤلنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 34 رنز کے عوض پانچ وکٹیں لینے میں کامیاب رہے، حسن علی نے اپنے مختصر کیریئر میں تیسری بار ایک اننگ میں پانچ وکٹیں حاصل کیں.

جہاں ابھرتے ہوئے فاسٹ بولر حسن علی اس میچ میں پانچ وکٹیں لینے میں کامیاب رہے وہیں یہ ہدف انہوں نے اپنے کیریئر کی محض 24 ویں اننگز میں حاصل کر کے سابق فاسٹ بولر اور سابق کپتان وقار یونس کے سب سے کم اننگز میں پچاس وکٹیں حاصل کرنے کے ریکارڈ کو توڑ دیا، وقار یونس نے 50 وکٹیں 27 ویں اننگز میں حاصل کی تھی.

اس طرح محض 24 ویں اننگز میں پچاس وکٹیں لینے والے حسن علی سب سے کم میچز میں پچاس وکٹیں حاصل کرنے والے پاکستانی کھلاری بن گئے ہیں جو کہ اس سے قبل وقار یونس کے پاس تھا۔

 اسی سے متعلق : تیسرا ون ڈے، 209 رنزکے تعاقب میں پاکستان کی بیٹنگ جاری

یاد رہے کہ بین الااقوامی سطح پر سب سے کم میچز میں پچاس وکٹیں لینے کا اعزاز سری لنکا کے اسپینر اجانتھا مینڈس کے پاس ہے جنہوں نے محض اپنے کیریئر کی 19 ویں اننگز میں 50 وکٹیں حاصل کرلی تھیں.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں